BEZ JAVNOG NATJEČAJA

Capak bivšoj Sanaderovoj ministrici dodijelio posao promocije cijepljenja; Pogledajte za koji iznos!

Photo: Goran Stanzl/PIXSELL

Krunoslav Capak, ravnatelj HZJZ i član HDZ-a je dodijelio posao reklamiranja cijepljenja na društvenim mrežama HZJZ-a tvrtki Biance Matković, bivše potpredsjednice Vlade, članice HDZ-a koja otvoreno hvali Stožer i premijera

Kako piše Net.hr, prije desetak dana, kada je već započelo otkrivanje onih koji su preko veze uspijevali zgrabiti doze cjepiva protiv koronavirusa, HZJZ je objavio pozivni natječaj za promociju projekta “Misli na druge, cijepi se“ na društvenih mrežama HZJZ-a, na rok od šest mjeseci.

Vrijednost pozivnog natječaja je bila 195 tisuća kuna, taman da bude manje od 200 tisuća i da ne mora ići na javni natječaj.

Ovako je pozivni natječaj ostao manje-više u krugu Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo. Sve skupa je odrađeno vrlo brzo i ni na koji način nije ometeno vanjskim „utjecajima“, odnosno, evidentnom nestašicom cjepiva i evidentno velikim interesom za cijepljenje: 12. veljače ravnatelj HZJZ, Krunoslav Capak, potpisao je dokument u kojem je odabrana ponuda tvrtke Media front d.o.o., upravo zato jer je imala najbolji „kreativni koncept kampanje“.

Pobjednička tvrtka, Media front, u vlasništvu je Biance Matković, bivše ministrice i potpredsjednice Vlade (u vrijeme Ive Sanadera), poznate HDZ-ove političarke koja se nakon okrenula biznisu, ali je i dalje članica HDZ-a te njeguje povezanost s HDZ-om i otvoreno hvali rad premijera Andreja Plenkovića.

Također je u javnim nastupima hvalila i poteze Nacionalnog stožera čiji je član i Krunoslav Capak, a sada je kao poduzetnica, prema odluci komisije HZJZ, svojim kreativnim rješenjem pomela konkurenciju i dobila posao promoviranja cijepljena protiv koronavirusa, za iznos od 188 tisuća kuna neto, odnosno 235 tisuća kuna bruto, piše Net.hr.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari