DOSTUPNA USLUGA „NE ZOVI“! Evo što morate učiniti ako ne podnosite pozive trgovaca koji telefonski prodaju usluge

Idi na originalni članak

U registar za zaštitu potrošača “Ne zovi” mogu se upisati sve fizičke osobe koje su ujedno i korisnici telefonskih usluga, što uključuje fiksni i mobilni telefon te SMS i MMS poruke

Oglas

Danas je u podne u rad pušten besplatan javni Registar za zaštitu potrošača “Ne zovi”, javlja HAKOM. Naime, radi se o registru telefonskih brojeva onih potrošača koji ne žele da ih trgovci kontaktiraju putem telefona ili SMS i MMS poruka u svrhu promidžbe ili prodaje, bez prethodno pribavljenog pristanka.

Registar je propisan Zakonom o zaštiti potrošača za čiju je provedbu nadležna tržišna inspekcija pri Ministarstvu gospodarstva, poduzetništva i obrta.

U Registru se može provjeriti je li neki broj upisan u njega, a na stranici HAKOM-a nalazi se obrazac kojeg treba isprintati, ispuniti pa poslati svom telekomunikacijskom operatoru koji broj, ili više njih, upisuje u registar, i time onemogućuje neželjene pozive trgovaca.

U registar se mogu upisati sve fizičke osobe koje su ujedno i korisnici telefonskih usluga, što uključuje fiksni i mobilni telefon te SMS i MMS poruke. Upis ili ispis broja može tražiti samo potrošač koji je ugovorio uslugu na pojedinom telefonskom broju.

Zahtjev se može dostaviti operatoru na najmanje tri načina: osobnom dostavom u poslovnici operatora, poštom ili putem elektroničke pošte s adrese koja je prethodno provjerena i registrirana pri operatoru kao adresa elektroničke pošte korisnika telefonskog broja. Operator će provjeriti valjanost zahtjeva i temeljem njega, u roku od najviše sedam dana, upisati broj u registar.
Vijesti.hr

Exit mobile version