BLIŽI SE KRAJ RADOVIMA

Skoro 100 metara odjednom! Nakon Pelješkog, montirali i najdulji dio Mosta Ston. Prizor je spektakularan!

Skoro 100 metara odjednom! Nakon Pelješkog, montirali i najdulji dio Mosta Ston. Prizor je spektakularan!

Krenulo se i u konačno montiranje najkompliciranijeg dijela pristupnih cesta Pelješkom mostu. Ovaj most bit će dug 485 metara

Nakon što je Pelješki most praktično dovršen, dočekalo se i to, počeo se ukazivati i Most Ston, najkompliciraniji dio pristupnih cesta mostu koji glavni dio Hrvatske povezuje s Pelješcem i Dubrovačkim primorjem.

Za vikend su graditelji Mosta Ston montirali prvi horizontalni segment mosta, ujedno i najduži, sto metara dugačak metalni dio konstrukcije, što je u svojoj fotoreportaži zabilježio Ivo Čagalj, fotoreporter Pixsella.

Sredinom prosinca pisali smo da je Most Ston već tada kasnio s ovom fazom nekoliko mjeseci.

Foto: Ivo Čagalj / Pixsell

Konstrukcije su ležale u Brodogradilištu u Splitu, na gradilište su trebale biti dopremljene još u listopadu, ali je kao problem iskrsnulo to što, kazao je tada predstavnik Hrvatskih cesta Jeroslav Šegedin, nisu mogli pronaći barže za tegljenje elemenata preko mora.

On je tada za RTL TV rekao i to da se elemente očekuje sredinom siječnja i da bi montaža na visinu od 40 metara trebala trajati između dva i tri mjeseca. Ivo Mišura, inženjer na gradilištu tvrtke AVAX, opisivao je tada da im se, kad je već nastupila zima, pri montaži može ispriječiti i kiša i vjetar koji ne smije prelaziti brzinu od 5 metara u sekundi…

Foto: Ivo Čagalj / Pixsell

To se očito i dogodilo i sad je jasno da će doista do kraja lipnja biti gotovo 24 od 32 kilometara Pelješkog mosta, dok će preostalih osam kilometara morati čekati da prođe ljetna sezona.

Stonska zaobilaznica sastoji se od tri dijela, srećom svaka sa zasebnim građevinskim dozvolama. Prva je dionica od čvora Zaradeže do čvora Prapratno, druga je sam čvor Prapratno i treća od čvora Prapratno do čvora Doli. Treća dionica je ona u kojoj se nalazi i Most Ston, projektirane duljine 485 metara.

Od tih 485 metara čak 93,8 metara odnosi se na prvi segment, mase 323,3 tona i netom postavljen tijekom vikenda nakon što je s drugim segmentom duljine 60 metara dopremljen baržom “Golia” i remorkerom “Storione” iz Splita.

Foto: Ivo Čagalj / Pixsell

Most Ston će biti, koliko spektakularan kad bude gotov, toliko i zahtjevan za izgradnju, jer se nastavlja direktno na tunel. To, pak, što kasni, također smo prenijeli u prosincu, moglo bi dovesti do toga da promet s Pelješkog mosta, kad ga otvore uoči turističke sezone, privremeno ide kroz sam Ston, prenose RTL Vijesti.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari