KUPOVNA MOĆ GRAĐANA

Video | Hrvat otkrio novi dokaz o neugodnom fenomenu za kojeg svi znaju: ‘Ne vidim kraja’

Možda građani danas imaju veću kupovnu moć, ali istovremeno – proizvodi koje kupuju postaju sve manji. Fenomen poznat kao šrinkflacija ponovno se pokazao na djelu.

Jedan stanovnik Zagreba primijetio je da se slanci koje redovito kupuje smanjuju iz dana u dan – cijena im je ostala ista, ali je težina pala i do 40 posto. Zbog toga je slučaj prijavio Državnom inspektoratu.

Isto se događa i s brojnim drugim proizvodima – čokolade, gumeni bomboni i čips dolaze u sve manjim pakiranjima.
„Imamo sredstva za čišćenje koja su prije bila od litre, a sada imaju 650 mililitara. To su ogromna smanjenja, ne vidim im kraja. U isto vrijeme, pakiranja su manja, a cijene i dalje rastu“, ističe prodajni savjetnik Emil Pavić, prenosi Danas.hr.

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari