OGORČENI NA TURISTIČKU AGENCIJU

Video | Hrvati zarobljeni u Egiptu nakon ljetovanja iz pakla: ‘Istjerali su nas s aerodroma, vikali…

Trebali su u Ljubljanu stići još jučer, no skupina slovenskih i hrvatskih turista još uvijek nije uspjela napustiti egipatski grad Hurgada. Za Danas.hr zagrepčanka Višnja ispričala je što su sve doživjeli u posljednja dva dana i kako su ih praktički istjerali s aerodroma. Putnica priznaje kako ovako nešto do sada nije doživjela

Skupina od gotovo dvjesto turista, među kojima je većina Slovenaca te pedesetak Hrvata, ostala je zarobljena u egipatskom gradu Hurgada nakon što su ostali bez leta za Ljubljanu u nedjelju, piše RTL Danas.hr.

Putovali su s turističkom agencijom Eti, a putnici su ogorčeni na predstavnike agencije zbog loše komunikacije i organizacije. I u zračnoj luci su ostali zatečeni nakon što su ih djelatnici aerodroma zajedno s policijom istjerali van.

Zagrepčanka Višnja jedna je od Hrvatica koja se našla usred ove drame. Javila nam se iz Hurgade gdje se i dalje nalazi iako je trebala stići kući još jučer.

Iz Agencije su im javili da su u nedjelju u 5:00 ujutro trebali krenuti za Ljubljanu i tamo stići malo iza 8:00 ujutro. Iz hotela su se odjavili malo prije 2:00 sata, no nitko od predstavnika agencije koja je ujedno organizator putovanja im se nije javio niti došao.

Jednoj su gospođi iz Slovenije javili da je let otkazan i da se moraju prijaviti u sobe. U Višnjinom hotelu s tim nisu imali problema, no čuli su da su putnici iz drugog hotela četiri sata spavali na ležaljkama na plaži jer im nisu odmah dali sobe.

Iz drugog pokušaja su ipak uspjeli stići do aerodroma u dva sata popodne. Prošli su sve kontrole, a u jednom trenutku su shvatili da je njihov let nestao s ploče na kojoj su informacije o polascima.

“Bilo nas je 200, svi smo postali nervozni. Pitaš se što sad”, ispričala je Višnja. U tom su trenutku pokušali kontaktirati predstavnike agencije, ali bezuspješno. Dvoje ih je trebalo dočekati na aerodromu, ali nije im bilo ni traga ni glasa. “Bili smo praktički prepušteni sami sebi”, dodaje.

Kada su shvatili da nikakve informacije neće dobiti od agencije, obratili su se djelatniku zračne luke koji im je rekao da njihov let ne postoji i da ga neće biti. “Tu je nastala pobuna, svi smo se digli. Ne želimo otići s aerodroma, želimo doma jer u ponedjeljak moramo raditi”, prepričala je Višnja.

Među putnicima ima i djece koja su danas trebala krenuti u školu, kao i onih koji rade u školi pa čak i radnika iz Austrije. “Isplanirali smo si tjedan dana putovanja, trebali smo doći u Ljubljanu u nedjelju u 8:15. Stigli bi se pripremiti za ponedjeljak za posao”, dodala je.

Putnici nikako nisu htjeli otići iz zračne luke natrag u hotel, a onda su se povisile tenzije. Djelatnici zračne luke su prema njima bili bezobrazni, počeli su vikati, a zajedno s policijom su ih istjerali s aerodroma.

“Došla je policija s pištoljima i počeli su vikati na nas ‘van iz aerodroma, ne možete ostati tu’. Tko želi ostati, baš nas briga koliko ćete tu ostati, nećemo vam dati ni hranu ni vodu”, tvrdi Višnja i dodaje da ovakvo što još nije doživjela.

“Samo što nas nisu primili za ruke i istjerali”, dodaje. U zračnoj luci su čekali šest sati te su se vratili u hotel. Predstavnik agencije im je sinoć u 22 sata rekao da je kontaktirao sve, ali da imaju nekim problema.

“Razumijem da svi mi imamo problema i nezgodnih situacija, ali to nije naša briga. Vi kao agencija i aviokompanija ste nam dužni osigurati povratak kući”, nezadovoljno je prokomentirala Višnja.

Obećao je da će im jutros javiti kad trebaju letjeti, a prema zadnjim informacijama u 22:30 večeras bi se trebali odjaviti iz hotela, a sutra 5:00 ujutro stići u Ljubljanu. Putovati neće s istom aviokompanijom, nego će po njih navodno doći druga iz Zračne luke Zagreb.

Nakon svega što su jučer doživjeli nije sigurna da će se večeras zaista ukrcati na taj let. Ipak, u cijeloj priči im je pomogla jedna gospođa koja je kontaktirala hrvatsku ambasadu i ministre unutarnjih i vanjskih poslova.

Za komentar smo kontaktirali putničku agenciju koja je organizirala ovo putovanje, a njezin ćemo odgovor objaviti čim stigne.

I drugi su putnici navodno imali probleme s istom agencijom, navode slovenski mediji. Nedavno su putnici iz Ljubljane u Hurghadu stigli dva dana kasnije od očekivanog zbog čega im se skratilo ljetovanje.

Agencija je tada objasnila kako su za kašnjenja krivi “nepredviđeni tehnički razlozi”, piše slovenski Svet 24, donosi RTL Danas.hr.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.