I dostavljači hrane prilagodili se izvanrednim okolnostima: U vrijeme epidemije nude nov način dostave!

Foto: Mateo Levak/RiPortal.hr

“Cijeli Wolt tim pomno prati situaciju i slijedi sve preporuke Svjetske zdravstvene organizacije i lokalnih vlasti”, obavještavaju javnost iz te tvrtke

Njihova glavna akcija je beskontaktna dostava. Što to znaći? Prilikom narudžbe možete odabrati navedenu opciju, gdje nemate osobni kontakt s dostavljačem, a vaša vrećica s narudžbom vas čeka pred vratima.

“Svi Wolt zaposlenici imaju zabranu poslovnih putovanja. Ako bilo tko u slobodno vrijeme putuje u rizična područja, mora raditi od kuće 14 dana.”, izvješćuju iz te tvrtke.

Svojim dostavljačima i restoranima dali su jasne preporuke kako smanjiti ljudski kontakt tijekom procesa kuhanja i dostave:

  • Temeljito pranje ruku ili, ako nije moguće, upotrebljavanje sredstva za dezinfekciju.
  • Smanjiti ljudski kontakt kako u restoranima, tako i u prebivalištu korisnika.
  • Redovito čišćenje torbe za dostavu.
  • Ostanak kod kuće ili traženje liječničke pomoći ako se razvije bilo koji simptom nalik gripi ili simptomi povezani s respiratornim sustavom.
  • Kod kihanja ili kašljanja potrebno je upotrijebiti jednokratnu papirnatu maramicu koja se baca ili kihati / kašljati u podlakticu.

Restoranima su također dali naputak da osiguraju namjensko područje isključivo za preuzimanje.

Napominju kako prema Europskoj agenciji za sigurnost hrane (EFSA) ne postoje dokazi da je hrana izvor ili prijenos virusa Covid-19.

Uz sve mjere opreza, vas kao korisnike mole  da prije i nakon primitka narudžbe temeljito perete ruke sapunom i toplom vodom u trajanju od najmanje 30 sekundi.

Slične upute korisnicima i svojim zaposlenicima odaslali su i iz drugih tvrtki za dostavu hrane, kao što su Glovo, PauzaGo i drugi!

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari