GRAĐANI U ČUDU

Iz Pošte zovu ljude i pitaju žele li sami doći po paket: ‘Želite li sami ili čekati dostavu?’

Idi na originalni članak
Photo: Patrik Macek/PIXSELL

‘Iako s e-trgovinama imamo ugovoren rok isporuke od tri radna dana, cilj nam je da što veći broj korisnika svoj paket dobije što prije jer smo svjesni koliko su im važni paketi koje iščekuju’

Oglas

Nekoliko građana izrazilo je čuđenje što su primili poziv iz Pošte u kojem ih zaposlenici pitaju žele li doći sami po paket ili čekati da im se paket dostavi. Nejasno je radi li se o novoj praksi Pošte i otkad ona postoji, piše piše Index..

Jedna je građanka kazala kako je pošiljku s jednog hrvatskog manjeg web shopa naručila 28. studenoga, a da je Pošta paket zaprimila 30. studenoga ujutro.

“Isti dan sam naručila i nešto s jednog velikog web shopa, i to mi je došlo već u ponedjeljak 4. prosinca, no za prvu pošiljku i dalje je na stranici Pošte pisalo da je zaprimljena. Nikakvih novih informacija nije bilo, zato sam poslala upit Pošti gdje je paket zapeo i kad će mi stići”, prepričala je te dodala kako je dva dana kasnije dobila poziv iz poštanskog ureda.

“Pozdrav, vaša pošiljka je kod nas. Želite li je sami pokupiti ili želite čekati dostavu?” upitala je poštanska službenica.

Velika je gužva

Na pitanje kada bi mogla očekivati dostavu, službenica je građanki rekla da ne zna, da je velika gužva pa bi možda bilo dobro, ako paket želi što prije, da dođe sama po njega, što je i učinila.

Oko svega oglasila se i Pošta.

“U vršnim opterećenjima, kao što su primjerice dani prije i poslije Crnog petka, zaprimamo dvostruko više paketa od prosjeka. Kolege u pojedinim poštanskim uredima tada zovu korisnike isključivo kako bi im omogućili da što brže preuzmu svoj paket. Iako s e-trgovinama imamo ugovoren rok isporuke od tri radna dana, cilj nam je da što veći broj korisnika svoj paket dobije što prije jer smo svjesni koliko su im važni paketi koje iščekuju. Ako korisnici ne mogu ili ne žele doći u poštanski ured, poštar će im svakako dostaviti paket na adresu. Kolege koriste opciju pozivanja korisnika u periodu vršnog opterećenja, a ta praksa se pokazala kao pozitivno iskustvo za naše korisnike”, stoji u odgovoru Pošte na upit Indexa.

“Svi radnici Hrvatske pošte ulažu maksimalne napore kako bi velik broj pristiglih paketa bio isporučen čak i prije propisanog roka, a pozivanje korisnika samo je jedna od mogućnosti da svoj paket dobiju što prije. Hrvatska pošta ima najveću mrežu mjesta za isporuku i slanje paketa koju čini 1016 poštanskih ureda i 300 paketomata diljem Hrvatske. Manja i lokalizirana kašnjenja uvijek su moguća, ali u pitanju su iznimke, a ne pravilo”, poručili su iz Pošte, piše Net.hr.

Exit mobile version