Taksiji mogu imati stotine tisuća kilometara, što znači da bi mnogi osnovni dijelovi mogli biti u stanju propadanja
Oglasnici su puni automobila koji su nekada služili kao taksi vozila, a kupci ih obično izbjegavaju jer često ti automobili budu istrošeni te mogu izazvati dodatne troškove zbog raznih popravaka. Tvrtka za povijest vozila carVertical podijelila je popis modela automobila koje preferiraju tvrtke za taksi prijevoz i savjete kako prepoznati taksi na tržištu rabljenih automobila.
Taksiji mogu imati stotine tisuća kilometara, što znači da bi mnogi osnovni dijelovi mogli biti u stanju propadanja. Čak i ako je automobil dobro održavan, velika kilometraža i dalje je glavni problem u potrazi za rabljenim vozilom.
“Trebaju li kupci izbjegavati kupnju taksi automobila? Iako je odluka u potpunosti njihova, cijena bilo kojeg automobila trebala bi održavati njegovo stvarno stanje koje ovisi o tome kako je korišten. Taksi automobili mogu biti financijska rupa bez dna jer su često istrošeni”, kaže Matas Buzelis, stručnjak za automobile i voditelj komunikacija u carVerticalu.
Taksiji većinu prijevoza obavljaju po gradu, što stavlja prevelik pritisak na različite dijelove automobila, posebno motor, kočnice i mjenjač. Vozilo sa sličnom kilometražom, voženo uglavnom na autocesti, bit će u puno boljem stanju.
Unutrašnjost rabljenih taksi vozila također može biti istrošena, posebno stražnja sjedala. Dok većina ljudi pokušava što bolje očuvati svoja vozila, putnici u taksi vozilima često ulaze sa snijegom na čizmama ili u mokrim jaknama, što će dugoročno utjecati na unutrašnjost automobila.
Pouzdanja njemačka vozila
Flote taksi automobila obično se sastoje od pouzdanih vozila s dobrom reputacijom koja mogu prijeći veliki broj kilometara. Međutim, zbog svega gore navedenog, bilo bi dobro izbjegavati ove automobile na tržištu polovnih vozila.
Mercedes-Benz (29 % svih taksi automobila provjerenih na carVerticalu), Volkswagen (14,4 %), Škoda (12,3 %), Volvo (10,9 %) i BMW (5,8 %) najpopularnije su marke taksi automobila na tržištu polovnih vozila. Budući da kupci jako cijene ove proizvođače, prevaranti to često koriste kako bi ostvarili profit.
Kao taksi vozila najčešće se koriste njemački automobili. Mercedes-Benz E klase je na vrhu popisa (17,9 %), a slijede ga Škoda Superb (7,7 %), Volkswagen Passat (6,1 %), BMW serije 5 (5 %) i Volvo V70 (4,7 %).
Automobili koji su služili kao taksi vozila mogu imati veću kilometražu, što ih čini čestom žrtvom vraćanja kilometara. Također, prošlost automobila može otkriti i njegova boja – u mnogim se gradovima koriste iste boje za sve taksije kako bi se mogli lako razlikovati na ulici. Neki modeli kao što je E klasa proizvedeni su za potrebe taksija, dobili su čak i posebnu boju karoserije, piše Net.hr.
Kada kupujete rabljeni automobil, vrijedi pažljivo pregledati karoseriju jer i dalje mogu biti vidljivi ostatci na mjestima gdje su bile naljepnice. Budući da naljepnice prekrivaju veliki dio vozila do kojih ne dolazi sunce, ta područja mogu biti svjetlija i jasno vidljiva, što sugerira da je automobil u prošlosti bio korišten kao taksi vozilo.