NEIZOSTAVNI „DEKOR“ SEZONE Turistički inspektori naplatili oko dva milijuna kuna kazni

Turistička inspekcija Ministarstva turizma u prvih šest mjeseci ove godine provela je ukupno 4.646 inspekcijskih nadzora, donijela 42 prekršajna naloga kojima je od prekršitelja naplaćeno 156 tisuća kuna, a na mjestu izvršenja prekršaja naplatila 926 kazni u ukupnom iznosu od 1,83 milijuna kuna, izvijestili su u četvrtak iz Ministarstva turizma.

Nadzore su obavljala 52 turistička inspektora iz različitih ispostava područnih jedinica, a najviše je nadzora, 1.543, bilo u područnoj jedinici Split, u Zagrebu 1.310 nadzora, 741 u Rijeci, 623 u Osijeku, 429 u Puli, itd.

Po segmentima djelatnosti, većina ili 4.244 nadzora provedena je u području ugostiteljstva, a 402 u području pružanja usluga u turizmu.

Po vrstama inspekcijskih nadzora obuhvaćenih ugostiteljskih objekata/subjekata, 3.582 nadzora je bilo u objektima za prehranu, piće i napitke, 364 nad smještajnim objektima, 266 u objektima građana u domaćinstvu i seljačkom domaćinstvu te 32 nadzora kampiranja izvan kampa.

Po vrstama nadzorom obuhvaćenih turističkih objekata/subjekata obavljeno je 215 nadzora turističkih agencija, 71 nadzor turističkih vodiča, pratitelja, animatora i turističkih zapisnika, 94 nadzora luka nautičkog turizma, jedan nadzor turističkih usluga u seljačkom gospodarstvu ili obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu te 20 nadzora turističkih usluga u ostalim oblicima turističke ponude.

U obavljenim inspekcijskim nadzorima, kod 1.457 objekata i subjekata utvrđeno je 1.737 raznih povreda propisa, navode iz Ministarstva.

Utvrđene povrede propisa, kako ističu, uglavnom su se odnosile na ispunjavanje minimalno-tehničkih uvjeta, poput nedostatka tople vode i odgovarajuće opreme u toaletima, na nedostatke u kuhinji i prostoru za pripremu jela, na vidno isticanje cijena ili oznake o zabrani usluživanja i konzumiranja alkoholnih pića osobama mlađim od 18 godina.

Inspekcijski nadzori se tijekom turističke sezone provode svakim danom, uključujući subotu i nedjelju, po 12 sati dnevno, poručuju iz Ministarstva.

“Ovakvi inspekcijski nadzori provodit će se i tijekom ljetnih mjeseci kako bi se osigurala potrebna razina kvalitete poslovnih subjekata i objekata. Aktivno djelovanje turističkih inspektora na terenu doprinosi podizanju kvalitete ugostiteljskih usluga u turizmu, što svakako pozitivno utječe na percepciju Hrvatske među turistima koji traže visoki nivo usluga u svim segmentima”, kazao je ministar turizma Darko Lorencin.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari