Opatijski hotel svalio krivnju na Čeha koji je poginuo na balkonu: no, je li hotel u takvu stanju mogao dobiti odobrenje za rad

Hotel je u stečajnom postupku koji je završen, pa bi nakon ovogodišnje turističke sezone stečajni upravitelj trebao krenuti u prodaju tog objekta.

Iako policijska istraga još nije završena oko smrti češkog turista, 46-godišnjeg Miroslava Mizera, koji je u utorak oko 22 sata umro zbog višestrukih ozljeda vrata, grudnog koša i trbuha koje su bile smrtonosne jer je na njega pao 200-tinjak kilograma težak komad betonske ograde opatijskog hotela Belvedere za koju je prethodno vezao ležaljku, uprava Liburnia Riviera hotela, u čijem je sastavu i oronuli opatijski hotel, iznijela je svoje viđenje nesreće, piše Jutarnji list.

U svom priopćenju uprava hotela od sebe je otklonila bilo kakvu odgovornost.

“Prema do sada utvrđenim činjenicama, gost je na balkonu sobe zavezao svoju improviziranu ljuljačku od špage i platna u kojoj se namjeravao ljuljati. Nakon toga je ili skočio na nju ili se u njoj snažno zaljuljao ili je netko skočio na njega dok je bio u toj improviziranoj ljuljačci ili je zbog nekog drugog razloga proizvedena sila, zbog čega se na njega prevrnula cijela betonsko-kamena bočna balkonska ograda i pala mu na glavu. Od udarca betonske ograde u glavu gost je na balkonu odmah preminuo”.

U priopćenju uprave hotela ističu se čak četiri moguća uzroka smrti češkog turista. Priopćenje riječke policije koje je objavljeno u četvrtak ne dovodi u sumnju da je smrt češkog turista posljedica nesretnog slučaja te da nema elemenata kaznenog djela:

“Na temelju utvrđenih činjenica, ističemo kako je češki državljanin nastradao dok se nalazio na balkonu jednog opatijskog hotela te je dio betonske ograde pao na njega, a što je imalo za posljedicu smrtno stradavanje.

Hotel Belvedere, odnosno cijeli hotelski kompleks trenutačno u stečajnom postupku koji je završen, pa bi nakon ovogodišnje turističke sezone stečajni upravitelj trebao krenuti u prodaju tog objekta.

Zato se i postavlja pitanje je hotel u takvu stanju mogao dobiti i odobrenje za rad, a ako ga je već i dobio, jesu li se u upravi hotela s obzirom na stanje mogli na neki način potruditi da goste upozore na opasnosti koje ih vrebaju, piše Jutarnji list.

Vijesti.hr

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari