Isprobana metoda vozača koji kratko pritisnu kočnicu prije nailaska na kameru, a zatim nastave ubrzavati trebala bi postati prošlost s upotrebom novog radarskog sustava koji mjeri prosječno vrijeme na određenoj dionici ceste.
Novim radarskim sustavom za nadzor brzine na cestama neće biti oduševljeni vozači koji vole jače stisnuti gas, a pritom izbjegavaju postojeće sustave koristeći se jednim prokušanim vozačkim trikom. Naime, u Njemačkoj je zakonski odobren prvi nacionalni radar za kontrolu brzine. Revija HAK piše da bi uskoro takva tehnologija mogla biti korištena posvuda.
Pobornici zaštite podataka nisu oduševljeni
Isprobana metoda pronicljivih vozača koji kratko pritisnu kočnicu prije nailaska na kameru, a zatim nastave ubrzavati trebala bi postati prošlost s upotrebom novog radarskog sustava koji mjeri prosječno vrijeme na određenoj dionici ceste.
Prva dionica radarskog sustava, koja je postavljena južno od Hannovera u Njemačkoj, trebala bi spriječiti ovakvo ponašanje i učiniti ga beskorisnim. Nakon što je takav sustav nadzora brzine zakonski odobren, njime nisu svi previše oduševljeni. Tu se ponajprije ističu pobornici zaštite podataka pa čak i njemački autoklub ADAC.
Prvi radar koji mjeri prosječnu brzinu je odobren nakon dugotrajnih pravnih sporova, piše Revija HAK.
Presuda Višeg upravnog suda u Lüneburgu stoga je konačna, što znači da bi i druge njemačke savezne države sada mogle koristiti istu tehnologiju na prikladnim rutama.
Net.hr