Video | RADI BOLJE OD HTZ-A Baby Lasagna u dva dana napravio nam reklamu vrijednu više od 100 milijuna eura

Photo: Sanjin Strukic/PIXSELL

Već se vide efekti sudjelovanja Baby Lasagne na Eurosongu. Više u video prilogu!

Na turističkim tržištima Skandinavije i Baltika, Njemačke, Francuske, Češke i Slovačke te Kine potražnja za Hrvatskom naglo je skočila.

Njegova pjesma Rim Tim Tagi Dim je u top pet najslušanijih pjesama svijeta na platformi Spotify, trenutačno je slušaniji i od Taylor Swift.

U dva dana Baby Lasagna napravio je reklamu za Hrvatsku vrijednu više od 100 milijuna eura. Četiri je to puta više od iznosa koji u godinu dana potroši Hrvatska turistička zajednica na oglašavanje i promidžbu Hrvatske u svijetu. piše RTL Danas.hr.

U video prilogu pogledajte što je rekla ministrica turizma Nikolina Brnjac.

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari