'TADA JE KRENUO RAZRAĐIVATI PLAN'

Stručnjak otkrio tri stvari, tiču se odnosa dječaka ubojica sa ostalom djecom

Screenshot

Umirovljeni neuropsihijatar je predložio da se uvede zakonska odredba da se svako dijete koje napravi nešto neželjeno uputi na promatranje u zdravstvenu ustanovu

Zoran Dimitrijević, umirovljeni neuropsihijatar i dječji psihijatar govorio je o detaljima koji bi mogli odgovoriti na pitanje u kakvom je odnosu bio dječak, koji je prije nekoliko dana napravio krvoproliće u Beogradu, bio s ostalom djecom, piše Kurir.

Tri detalja dosta govore: Činjenice da nije prihvaćen ni u novom odjeljenju, što implicira da je problem ipak bio u njemu, zatim da je u novom odjeljenju bio u razredu s odlikašima, djecom sličnom sebi koja nisu imala razlog da ga zadirkuju i konačno, podatak da je vrlo brzo po premještaju, umjesto da da šansu novoj sredini, on napravio popis za ubojstvo.

Dijete se stručno ne prati

“Smatra se da će promjena sredine doprinijeti poboljšanju, ali, nažalost, to dijete se stručno ne prati da bi se utvrdilo je li u pitanju mentalni poremećaj ili poremećaj ponašanja kod zdravog djeteta. Samo dan poslije tragedije u OŠ „Vladislav Ribnikar“ dobili smo potvrdu tome kada je bivša učenica gimnazije „Ruđer Bošković“ nožem povrijedila učenika i profesoricu, pa je privedena u psihijatrijsku ustanovu“, kaže Dimitrijević.

Predložio je da se uvede zakonska odredba da svako dijete koje napravi nešto neželjeno uputi na promatranje u zdravstvenu ustanovu.

“Prije nego što je ubio osmoro školskih kolega i čuvara, dječak nije ništa napravio, ali je indikativno što je bio povučen i neprihvaćen. Za psihijatriju su uočljivija djeca koja su povučena, izopćena iz okoline i nemaju pravu komunikaciju s vršnjacima, od djece koja su živahna, slobodnija“, objašnjava.

Simptomatično je da odličan učenik koji je pritom postizao uspjehe na natjecanjima traži premještaj u drugo odjeljenje zato što ga ne prihvaćaju kolege među kojima također ima odličnih učenika.

“Ako ga učenici nisu prihvatili ni u drugom odjeljenju to ukazuje da je problem postojao kod njega. Je li se itko zapitao u školi zbog čega djeca ne prihvaćaju odličnog učenika i dobrog učenika. Koliko sam razumio, odmah poslije prebacivanja u drugo odjeljenj, on je krenuo razrađivati plan kome će nauditi. Volio bih čuti od nekoga iz škole da kaže da li se s njim i njegovim roditeljima razgovaralo o razlozima zašto traži premještaj i kasnije kada je prebačen u drugo odjeljenje“, rekao je ovaj neuropsihijatar, prenosi Net.hr.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari