United Grupa preimenovala je Tele2 u Telemach Hrvatska te najavljuje ulaganje do 230 milijuna eura u razvoj mobilne i fiksne optičke mreže
Oglas
Tele2 od utorka posluje pod imenom Telemach Hrvatska, javili su iz United Grupe, matične kompanije tog domaćeg telekoma. Grupa sa sjedištem u Nizozemskoj ujedno planira uložiti do 230 milijuna eura u daljnju modernizaciju mobilne mreže za potpuno 5G iskustvo i izgradnju najsuvremenije optičke mreže u toj hrvatskoj kompaniji.
United Grupa, vodeći pružatelj telekomunikacijskih usluga i medija u jugoistočnoj Europi, tijekom sljedećih pet godina planira uložiti do 130 milijuna eura u mobilnu mrežu Telemacha Hrvatska. Investicije će biti usmjerene u proširenje pokrivenosti mrežom, cjelovito poboljšanje kvalitete mobilne usluge i uvođenje ultrabrze 5G mobilne mreže s početkom u 2021. godini – stoji u priopćenju za javnost.
Najbolja kvaliteta mobilne mreže
Uz investicije u mobilnu mrežu Telemacha Hrvatska, United Grupa uložit će do 100 milijuna eura u izgradnju najsuvremenije optičke mreže koja će privatnim i poslovnim korisnicima omogućavati ultrabrzi širokopojasni internet po brzinama do 10 gigabita.
“Tom investicijom Telemach Hrvatska uskoro će omogućiti najbolju kvalitetu mobilne mreže i nove mobilne usluge zajedno s najboljom fiksnom mrežom dostupnom u Hrvatskoj”, rekao je Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Telemacha Hrvatska. “Za naše postojeće i nove korisnike to znači da će na raspolaganju imati cjelovitu ponudu najnaprednijih usluga i proizvoda s najboljom kvalitetom i iskustvom korištenja”, dodao je Viktor Pavlinić.
Iduće godine predstavljaju novi vizualni identitet
United Grupa kupila je Telemach Hrvatska u svibnju 2019. godine. Riječ je o prvoj akviziciji nakon što je BC Partners postao vlasnik United Grupe u ožujku iste godine, što je ujedno bila i jedna od dosad najvećih transakcija u jugoistočnoj Europi. Telemach Hrvatska nastavit će korisnicima nuditi proizvode i usluge pod brendom Tele2, a novi vizualni identitet predstavit će tijekom prve polovice 2021. godine.
“Naše investicije pokazuju predanost United Grupe hrvatskom tržištu i daljnjem jačanju naše liderske pozicije u regiji”, rekla je Victoriya Boklag, predsjednica Uprave United Grupe. “Poslujući istodobno u telekomunikacijskom i medijskom sektoru kao i u e-trgovini, naša platforma ujedinjuje vodeće operatore i najbolje proizvođače medijskog sadržaja u jugoistočnoj Europi”, dodala je.
Danas.hr/Net.hr