PRVA TRGOVINA U ZADRU

U Hrvatskoj otvoren trgovački lanac od kojeg strahuje konkurencija: Obitelj može uštedjeti i 32.000 kn!?

Foto: Eurospin

Ono što ga karakterizira jest činjenica da je to jedini lanac diskontnih trgovina u Europi koji prodaje isključivo svoje proizvode.

U Zadru se danas otvorila prva trgovina talijanskog lanca Eurospina i dok su građani zbog toga pozitivno uzbuđeni, konkurencija je vrlo napeta. Jer, Eurospin bi trebao biti najjeftiniji na tržištu te konkurencija za trenutno nedodirljivi Lidl.

Talijanski diskonter u hrvatskoj ima velike ambicije. U narednih osam godina planira otvoriti stotinjak trgovina u svim regijama. Međutim, pitanje je koliko su ti planovi ostvarivi s obzirom na snažnu konkurenciju i zasićenost hrvatskog tržišta.

Ono što ga karakterizira jest činjenica da je to jedini lanac diskontnih trgovina u Europi koji prodaje isključivo svoje proizvode. Zapravo, u Eurospin trgovinama ne postoje klasični brendovi na koje ste navikli, već samo proizvodi koje Eurospin dobavlja putem svojih partnera i prodaje pod svojom robnom markom.

Taj integrirani model proizvodnje i distribucije Eurospina trebao bi kupcima jamčiti velike uštede. Lanac navodi istraživanje talijanske udruge potrošača Altroconsumo koja tvrdi da prosječna obitelj može uštedjeti 32.412 kuna godišnje kupnjom u Eurospinu u usporedbi s klasičnim supermarketom.

“Smatramo da je došlo vrijeme da prikažemo našu vrijednost i klijentima u Hrvatskoj. Spremni smo za razvoj novih proizvoda koji odgovaraju potrebama hrvatskog tržišta uz održavanje našeg prioriteta – jamčiti najveće moguće uštede za svaku obitelj”, navode iz Eurospina.

Cjelokupni asortiman broji oko 2500 artikala, a sastoji se od pedesetak robnih marki koje će hrvatski kupci imati prilike detaljno upoznati. No, za zainteresirane postoji online katalog.

Inače, Eurospin su 1993. godine osnovala četiri partnera s dugogodišnjim iskustvom u maloprodaji kao talijanski odgovor na rastuću potrebu za uštedama potrošača. Tijekom godina, mreža prodavaonica proširila se na cijelu Italiju, a od 2004. prisutni su i u susjednoj Sloveniji.

U Italiji su u kratkom vremenu izrasli u jedan od vodećih trgovačkih lanaca s više od tisuću prodajnih mjesta. U Sloveniji imaju više pedeset trgovina i trenutno drže oko pet posto tržišta.

Na kraju, vrijeme će pokazati koliko Eurospin može ili ne može uzdrmati hrvatsko tržište.

Vijesti.hr

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari