Službeno ažuriranje Microsoft 365 usluge objavilo je na X-u, nekadašnjem Twitteru da ‘istražuju problem koji utječe na mogućnost pristupanja raznim aplikacijama i uslugama Microsoft 365’
Mnoge institucije iz raznih dijelova svijeta, uključujući banke, medijske kuće i zrakoplovne kompanije pogođene su masovnim tehnološkim kvarom, piše BBC. Na mnogim blagajnama u supermarketima nastao je kaos, medijske kuće suočavaju se s poteškoćama u programima uživo, dok su zrakoplovi ostali zarobljeni u zračnoj luci u Sydneyju.
Problemi su zahvatili i neke hrvatske medijske kuće, a 24 sata pišu da su se problemi navodno javili i u zagrebačkoj zračnoj luci.
Prije nego što su se problemi pojavili u Australiji, više aerodroma u Sjedinjenim Američkim Državama također je prijavilo poteškoće sa slijetanjem zrakoplova zbog problema vezanih uz IT.
Ne zna se razlog velikog kvara, no mnogi ga povezuju s Microsoftovim računalnim sustavom.
Stranica za prijavljivanje poteškoća Downdetector pokazuje da korisnici diljem svijeta masovno prijavljuju poteškoće u radu Microsoftovih sustava, uključujući njihovu online trgovinu.
Službeno ažuriranje Microsoft 365 usluge objavilo je na X-u, nekadašnjem Twitteru da “istražuju problem koji utječe na mogućnost pristupanja raznim aplikacijama i uslugama Microsoft 365”.
Australski nadzornik kibernetičke sigurnosti objasnio je da nemaju informacije koje bi ukazivale da je kvar povezan s ugrozom kibernetičke sigurnosti, nego se čini da iza svega stoji tehnički problem, piše Danas.hr.