INDICENT U ZAGREBU

Vozač pauka sjekirom napadnut jer je radio svoj posao!

Foto: Pixsell

Vozač pauka Zagrebparkinga Bruno Verkić ispričao je možda najgori napad koji je doživio za vrijeme radnog vremena samo zato što radi svoj posao. Bilo je to u veljači, govori za Net.hr kada je gnjevni vozač prijetio da će ga ubiti sjekriom. 

Naime, zajedno je sa suvozačem vozio Heinzelovom ulicom, u smjeru Kvaternikova trga, u centru Zagreba, kad je spazio da ih slijedi Passat sive boje, a onda je i vozilo na raskrižju s Maksimirskoj stalo tik do njih, vozač je izašao na cestu, krenuo ga psovati, a kada je Verkić pitao o čemu se radi, gnjevni vozač Passata je uzvratio pitanjem: “Hoćeš li da te ubijem?” te uzeo sjekiru iz prtljažnika i pokušao otvoriti vrata pauka.

Da Verkić nije zaključao tada vrata, tko zna što bi bilo. Sve je rečeno policiji, sve je snimljeno i prijavljeno. Ipak, svakodnevno se suočavaju s uvredama, ali ovo je bilo nešto sasvim drugačije, gore. Užasan stres koji mu nije dobro “sjeo” budući ima jakih problema s kralježnicom koju će  operirati 6. put:

“A onda sam doživio da referent zaštite na radu ne želi potpisati dokumentaciju za HZZO, da ne želi potvrditi da se napad dogodio na poslu, kako bih mogao ići na bolovanje. Potpisala je nadležna liječnica, išao sam i u Krizni centar na Rebru, ali sam se ponovno suočio s činjenicom da šefovi u Zagrebparkingu ne žele priznati stvarno stanje, ne žele biti podrška radniku kad je najteže”, rekao je. To samo dokazuje koliko je sustav u toj tvrtki zapušten, pišu Vijesti.hr

VIDEO DANA:

‘Nema kriterija po kojima se dižu auti’

“Veliki problem Zagrebparkinga je taj da uopće ne postoje službeni kriteriji po kojima se dižu automobili. To je ono kad se građani bune da je njima dignuto vozilo, a nije drugih deset koji su parkirani na identičan način. A uzrok tome je činjenica da Zagreb nema dovoljno parkirališta niti sređene prometnice. Jedno vuče drugo. Grade se kuće za koje nema dosta parkirališnih mjesta, oko bolnica nema dovoljno parkirališta…”, kaže i dodaje kako je tri puta u svojoj karijeri napadnut.

2008. se zaposlio kao zdrava osoba, sada ide na terapije za kralježnicu zbog iznimne boli i za koju ne želi piti tablete jer, ako njih pije – ne smije upravljati vozilom. Njegova je egzistencija vezana uz vozačku dozvolu, kaže za ovaj portal .

I tu ima onih koji “bolje prolaze”

“I unutar sustava sve funkcionira po vezi i poznanstvu. Kod nas, recimo, bolje prolaze OPG-ovci. Neki od vozača imaju doma OPG, pa onda donesu šefovima košare povrća i svakakve robe – i za njih se odmah nađu i bolje smjene i bolja vozila. Ili dobiju bez problema slobodne dane u vrijeme berbe”, tvrdi Verkić.

Sva “pauk” vozila su iste marke, ali postoje starija i novija. Na starijima, bez klime,  ne može se niti prozor otvoriti, a novija su tzv. automatik, klimatizirana… Ali on unatoč svom teškom zdravstvenom stanju ne uspijeva dobiti takva bolja vozila koja bi mu značajno olakšala zdravstveno stanje. Samo spomenuti odabrani voze novija.

Nitko u napadu ne vidi problem, samo je policija nešto poduzela

Na pitanje ovog portala Zagrebparkingu zašto nisu potpisani dokumenti da je Verkić na radnom mjestu bio izložen napadu, rekli su im:  “Prijavu ozljede na radu podnosi poslodavac ili samostalno radnik preko izabranog liječnika obiteljske medicine”.

Pitali su također kadrovsku službu Zagrebparkinga i sve koji bi se trebali baviti zaštitom na radu u tvrtki što ona poduzima da bi olakšala posao svom radniku s teško ozlijeđenom kralježnicom, koji je na listi čekanja za šestu operaciju. Ni traga razumijevanja za bolove i zdravstveno stanje. Samo je policija shvatila slučaj ozbiljno. IZ Zagrebparkinga su rekli kako propusta nema, a Verkić je za kraj razgovora rekao:

“Mi smo njima potrošna roba. Nema ovdje ni mrvice ljudskosti. Sve se može ako si dio ekipe, ako imaš vezu ili imaš nešto za donijeti. Samo želim posao primjeren svom zdravstvenom stanju, raditi za plaću od koje mogu živjeti”.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari