Usporedo dok traju intenzivni pregovori predstavnika Bina-Istre i hrvatske Vlade, odnosno Ministarstva financija i resornog Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture, Bina Istra podigla je cijenu tunelarine na rekordne 33 kune!
Za one koji ne znaju, radi se o jednom od po Hrvatsku najštetnijih ugovora. Ugovorom o koncesiji, “BINA Istra” došla je u posjed Tunela Učka uz obavezu izgradnje Istarskog ipsilona, a prvi poslovni potez bilo je podizanje cijene tunelarine za 100%!!! Sa tadašnjih 10 na 20 kuna. Postepeno je cijena rasla kunu po kunu do 30 kuna, da bi uoči ove turističke sezone uprava BINA Istre podigla cijenu na 33 kune!
[divider][/divider]
BRAVO ministre i molimo vas ne odustajte!
Sadašnji ugovor o koncesiji istječe 2027. godine, a BINA Istra traži produženje za još 5 godina. Prema informacijama koje smo dobili, ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić smatra kako produženje koncesije ne dolazi u obzir. Hajdaš Dončić također smatra da bi svako produženje koncesije bilo tretirano od strane Eurostata kao novi koncesijski ugovor koji automatski ide u javni dug države.
A što se događa s Ipsilonom?
Istarski ipsilon gradi se već 20 godina upravo crpeći novac dobiven naplatom tunelarine koja je danas triput viša nego kad je BINA Istra dobila koncesiju! U međuvremenu, umjesto da se vozimo autoputom koji je trebalo napraviti za 5 godina, napravljena je cesta smrti! Ne postoji cesta u Europi s većim brojem poginulih od Istarskog ipsilona!