Potrebno je do 15. travnja osmisliti logotop i prepoznatljivo vizualno rješenje koje će se koristiti na svim online i offline promidžbenim materijalima Alumni mreže Sveučilišta u Rijeci.
Raspisan je natječaj za izradu novog vizualnog identiteta Alumni mreže Sveučilišta u Rijeci. Otvoren je za sve studente toga sveučilišta, neovisno o razini studija, piše Studentski.hr
Potrebno je, naime, osmisliti logotop i prepoznatljivo vizualno rješenje koje će se koristiti na svim online i offline promidžbenim materijalima poput plakata, letaka, brošure, internetske stranice i sl. Svaki autor može dostaviti najviše tri prijedloga.
Pobjedničko rješenje treba doprinijeti prepoznatljivosti i uočljivosti kao kontinuiranoj strateškoj programskoj aktivnosti Sveučilišta, kako navode njegovi predstavnici, kojoj je cilj održavanje trajne veze s bivšim studentima te promicanje njihovih zajedničkih ciljeva i interesa. Odabranom autoru dodijelit će se novčana nagrada u bruto iznosu od 3000 kuna.
Radovi se zaprimaju do 15. travnja 2021. Sve dodatne informacije dostupne su na poveznici.