Prema istraživanju agencije De facto provedenom u prvom kvartalu 2016. Soundset nacionalna radijska grupa je u samom vrhu slušanosti
Istraživanje je provedeno lokalno, na ukupnom broju od 16 000 ispitanika od čega je trećina ispitana na terenu, podjeljeno u nekoliko dobnih kategorija.
Soundset grupa obuhvaća 7 radijskih postaja – Soundset Plavi (Zagreb), Laganini FM (Zagreb), Soundset Trsat (Rijeka), Soundset Kult (Varaždin), Soundset Brod, Soundset Požega, Soundset Giardini (Pula) i Gradski Radio Osijek.
U Rijeci, istraživanje je provedeno na 1000 osoba, u dvije dobne kategorije. U kategoriji od 20-34 godina Soundset Trsat uvjerljivo je prvi sa 52.1% što je za 8.1% više od drugoplasirane radijske postaje. U drugoj kategoriji od 20-49 godina, Soundset Trsat također drži prvo mjesto sa 48.6%.
U Zagrebu je istraživanje provedeno na 2000 osoba, u tri dobne kategorije. U prvoj, od 20-34 godina, Soundset Plavi je prvi sa 16.1% slušanosti, u kategoriji od 20-49 godina drugi sa 13.3% (samo 0.2% manje od prve radijske postaje). Laganini FM je u istoj kategoriji na osmom mjestu, sa 7.7%. U trećoj kategoriji od 35-49 godina, Laganini FM je na četvrtom mjestu sa 12.2%, dok ga Soundset Plavi slijedi na šestom mjestu sa 10.4%.
U Slavonskom Brodu istraživanje je provedeno na 700 osoba. U kategoriji od 20-34 godina Soundset Brod drži drugo mjesto sa 35.0%, a u kategoriji od 20-49 godina zauzima prvo mjesto sa 43.2%.
U Požegi istraživanje je provedeno na 500 osoba. U obje kategorije (od 20-34 i od 20-49) Soundset Požega je prva sa 43.0%, odnosno 45.3%.
U Osijeku, istraživanje je provedeno na 1000 osoba također u dvije kategorije i u obje Gradski Radio Osijek je drugi sa 24.2%, odnosno 26.6%.
U Puli istraživanje je provedeno na 800 osoba. U prvoj kategoriji od 20-34 Soundset Giardini je uvjerljivo prvi sa 43.9% što je za čak 14.3% više od drugoplasirane radijske postaje. U kategoriji od 20-49 godina sa 42.7% Giardini također uvjerljivo vodi.
U Varaždinu na uzorku od 800 ispitanika Soundset Kult je prvi sa 26.6% u kategoriji od 20-49 godina i drugi sa 22.2% u kategoriji od 20-39 godina.
Analiza radijskog tržišta
Prema analizi radijskog tržišta koju je za Agenciju za elektroničke medije obavila agencija Ipsos na uzorku od 1.920 ispitanika; velika većina slušatelja radio sluša u periodu od 6 ujutro do 18 sati, a manje od 10% slušatelja radija radio sluša u kasnim večernjim satima.
Više od polovice građana radio sluša svakodnevno ili gotovo svakodnevno, više ga sluša starija populacija (dok mlađa kao sredstvo informiranja najviše koristi internet) a uočena je i povezanost slušanja radija i regije. Tako građani Sjeverne Hrvatske, odnosno Like, Istre i Primorja te Dalmacije radio slušaju više od Zagrepčana i Slavonaca.
Glazba važnija od govora
Većina slušatelja radija preferira glazbeni sadržaj nad govornim. Kada bi trebali podijeliti radijski program na glazbeni i govorni, građani bi u prosjeku 80% radijskog programa ispunili glazbenim sadržajima, a 20% govornim sadržajem.
Od govornog sadržaja na radiju, slušatelji u najvećoj mjeri vole slušati informativni program te tematske emisije (emisije vezane uz politiku, zdravlje, gospodarstvo i sl).
Osim ta dva sadržaja, 13,3% slušatelja navelo je sportske prijenose kao govorni sadržaj koji najviše vole slušati.
Tematske emisije su sadržaj za koji je najveći udio slušatelja izjavio da ga nedostaje na radio programima. Osim tematskih emisija 12,3% slušatelja izjavilo je da nedostaje sportskih prijenosa.