POSKUPIO I DO 40 POSTO

Istraživanja pokazuju: Potrošači mijenjaju navike zbog inflacije – pa čak i vrstu toaletnog papira

Ilustracija

Najviše je čini se porasla cijena Violeta Premium troslojnog papira 150 listića koji je u DM-u donedavno koštao 22,90 kuna, a sada iznosi 31,90 kuna

Početkom travnja najavljeno je poskupljenje higijenske papirne konfekcije, najtočnije rečeno, toalet papira, a kako rastu cijene i drugih proizvoda, potrošači biraju jeftinije verzije ili pak diskontne marke.

Kako prenosi Jutarnji list, potrošačke ankete i u Europi i SAD-u sugeriraju da potrošači zaista mijenjaju navike. Smanjuju se izdaci za restorane i dostavu hrane, mjesečne pretplate, a prelazi se i na diskontne marke proizvoda, radije nego na one na koje su se već navikli, inače nešto skuplje.

Najave pokazuju i kako Europljani razmišljaju i odustajanju od rekreacije i kulture, a rezali bi i trošak goriva te kao i Amerikanci, odustali od ljetovanja.

Jutarnji list govori kako je za očekivati da će Hrvati razmišljati isto, a postavlja se i pitanje hoće li jedan od rezova uključivati i prelazak na jeftinije verzije toalet papira koji, kako su otkrili, poskupio i to za čak 40 posto.

Najviše je čini se porasla cijena Violeta Premium troslojnog papira 150 listića koji je u DM-u donedavno koštao 22,90 kuna, a sada iznosi 31,90 kuna.

U Konzumu je pak Violeta premium troslojni s 27,99 kuna poskupio za 18 posto pa košta 32,99 kuna. Također, Zewa deluxe breskva od 10 rola s 29,99 poskupjela je na 31,99 kuna dok je recimo u Tommy trgovinama, 16 rola troslojnog papira Domax u prosincu koštalo 24,90 kuna, a sada za njega treba dati 28,99 kuna, prenose RTL Vijesti.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari