'BLIZU MI JE KUĆE, SVE NA JEDNOM MJESTU'

Pogledajte video: Pitali smo Drenovčane kako im se sviđa novi market Plodina na Drenovi. Evo odgovora!

Drenova je dobila novi razlog za zadovoljstvo – otvorenjem novog supermarketa Plodine, koji je ujedno i 150. trgovina ovog domaćeg trgovačkog lanca u Hrvatskoj, stanovnicima ovog riječkog kvarta svakodnevna kupnja postala je dostupnija nego ikad. Više u video prilogu

Nova trgovina svečano je otvorena uz rezanje vrpce i prigodni govor člana Uprave Plodina Luke Ćurkovića, a prostor je blagoslovio župnik Župe Blažene Djevice Marije Karmelske Michele Citrtadino, poželjevši svima blagoslovljen i miran božićni blagdan.

Otvorenje nije prošlo bez društvene odgovornosti – Plodine su tom prigodom donirale 1.500 eura Osnovnoj školi Fran Franković (razredu s posebnim programom) te 1.100 eura Župi Blažene Djevice Marije Karmelske, čime je još jednom potvrđena snažna povezanost s lokalnom zajednicom.

“Blizu mi je kuće, sve mi je na jednom mjestu”

Svi kupci s kojima smo razgovarali, mahom Drenovčani, složni su u jednom – nova Plodina došla je “točno tamo gdje treba”.

„Najvažnije mi je da mi je blizu kuće“, kaže jedna sugrađanka, dok drugi dodaju kako su navikli kupovati u Plodinama jer im je ponuda poznata, pregledna i pouzdana.

„Odličan izbor, puno domaćih proizvoda, a i cijene su korektne“, ističu kupci, ne skrivajući zadovoljstvo što više ne moraju sjedati u automobil zbog svakodnevne kupnje.

Zabava, nagrade i mirisi roštilja

Svečanost otvorenja bila je prava mala kvartovska fešta. Posjetitelje su dočekali DJ, voditeljica Irena Grdinić te besplatni “Roštilj godine”, u sklopu kojeg je podijeljeno čak 500 porcija hrane i pića.

Velik interes izazvalo je i Kolo sreće s više od 500 nagrada, dok je druženje s mladim kuharom Antonijem Brajkovićem posebno razveselilo ljubitelje gastronomije.

Jubilarna trgovina kao simbol snažnog rasta

Otvorenje Plodina na Drenovi dio je snažnog razvojnog ciklusa tvrtke – u posljednje četiri godine otvoreno je čak 50 novih trgovina, a danas Plodine zapošljavaju više od 5.000 djelatnika diljem Hrvatske.

Nova generacija supermarketa gradi se prema unificiranim standardima: moderan dizajn, visoka energetska učinkovitost i funkcionalan prostor prilagođen navikama suvremenih kupaca. Supermarketi se prostiru na 2.000 do 2.500 četvornih metara, dok hipermarketi dosežu i do 5.000 m².

Više od 20.000 artikala, naglasak na domaće

Police Plodina u prosjeku nude više od 20.000 artikala, pri čemu čak 70 posto asortimana dolazi od domaćih proizvođača. Uz to, u ponudi je i oko 1.300 proizvoda vlastitih robnih marki, a nove linije najavljuju se i tijekom iduće godine.

Poslovna filozofija „najbolja vrijednost za novac“ oslanja se i na snažnu logistiku – logističko-distributivni centar u Rijeci, jedan od najmodernijih u regiji, svakodnevno opskrbljuje više od 150 trgovina, omogućujući stabilne cijene i pouzdanu opskrbu. Zahvaljujući centraliziranoj nabavi, trajno su snižene cijene za više od 5.000 proizvoda, a slične mjere najavljuju se i u budućnosti.

Pogled prema naprijed

Plodine i dalje gledaju prema budućnosti – planiraju se nova otvorenja, dodatna modernizacija postojećih trgovina te jačanje digitalnih kanala i korisničkih usluga.

Ako je suditi po reakcijama Drenovčana, nova Plodina već je postala nezaobilazno mjesto svakodnevne kupnje – blizu, poznato i “po mjeri kvarta”.

Više u video prilogu.

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari