Renault Kadjar isto je što i Nissan Qashqai, barem ako je suditi prema receptu, no mnogi su zaključili da je u svakom segmentu čak i bolji od automobila iz kojeg je nastao. Ništa čudno, jer privlačni crossover dobar je u svemu čega se primi – ponudi prostora, performansama, ekonomičnosti, vanjskom izgledu i cijeni. Testirali smo rabljeni s manje od 50.000 km i može se reći kako vozi izvrsno, nema velikih mana i čini se vrlo privlačnom kupnjom za sve one koji traže multifunkcijski auto koji izgleda kao SUV, ali troši kao mali automobil.
U ponudi motora su 1.5 dCi te 1.6 dCi, a snažnijeg se svakako može preporučiti kao izvrstan odabir jer sa snagom od 131 KS nudi odlične performanse. U ovom slučaju pogon je prednji, no najopremljenije inačice, primjerice Bose koja uključuje snažni audio sustav, mogu biti i s 4×4 pogonom. Jasno, u 99 posto slučaja pogon na sve kotače je ne baš nužan dodatak, jer kupci ionako crossovere kupuju zbog robusnijeg izgleda i lakšeg penjanja po rubnicima. No, živite li na strmom dijelu grada svakako je velika stvar imati ga. Izleti na makadam rijetki su, no u takvom slučaju dovoljno je imati zaštitne plastike donjeg dijela karoserije i nešto viši ovjes. Kadjar ima oboje.
U vožnji djeluje mekan, udoban i vrlo je niska razina buke. Motor je jako uglađen pa pridonosi takvom dojmu. Golemi krovni otvor lijep je dodatak koji unutrašnjosti daje puno svjetlosti. Dizajn je klasičan Renaultov, sve djeluje gumirano i u svijetloj je sivoj boji. Ekran infotainmenta je dovoljno pregledan, rukovanje je lako. Velika je pomoć sustav za parkiranje koji će sam uparkirati Kadjar na parkirno mjesto, trebate samo odabrati način parkiranja i rukovati gasom i kočnicom, a on će sve ostalo obaviti sam. To je velika pomoć i dobrodošla opcija s obzirom da preglednost prema natrag nije najbolja. Ali zato je stražnja klupa prostrana a prtljažnik dovoljno velik.
Izgled Kadjara neće lomiti koplja, u skladu je s vremenom i većini će se svidjeti.Nedostaje mu hrabrosti i iznenađenja, ali to je prednost ili mana svim današnjim autima, ovisno kako na to gledate. Ime Kadjar još nije zaživjelo punim plućima pa će vas sugovornici pitati još jednom koji to auto vozite, ali to ne čudi s obzirom da postoji tek od 2015. godine.
Motor 1.6 dCi sa 131 KS daje izvrsne performanse i vrlo je uglađen i ugodan za dizelski stroj takve snage. Mali obujam i dobar turbo koji daje solidno brz odziv dobra su kombinacija. Na papiru također dobre brojke – Kadjar s ovim motorom ubrza za samo 9,9 sekundi do 100 km/h i juri solidnih 190 km/h. Vrlina mu je što je na višim brzinama iznenađujuće miran. Kočnice su dovoljno snažne, a pri malim brzinama djeluju ipak malo prenaglo. Vozači navikli na Renault s time će se brzo snaći, dok će drugi trebati malo prilagodbe.
Kliknite i provjerite ponudu rabljenih vozila ADRIA P.A. Renaulta…