Lutkarska predstava, plesne i kreativne radionice, edukativne pričaonice, igre pogađanja i kutak za face painting, uz druženje s popularnim Zdravoljupcima, samo su dio bogatog programa koji ovaj vikend očekuje kupce u riječkom Super Konzumu
Banana Bela, Jagoda Jana i Češnjak Luka, svima omiljeni Zdravoljupci, ovog će se vikenda družiti s najmlađim Riječanima i Puležanima u okviru Njam-njam vikenda te ih uz igru, ples i zabavu podsjetiti na važnost redovite konzumacije voća i povrća.
Najprije će u subotu 22. rujna od 10 do 13 sati posjetiti Super Konzum u Puli na adresi Šijanska cesta 1, a potom će se u nedjelju 23. rujna družiti s kupcima u Super Konzumu u Rijeci u Osječkoj ulici 71, također od 10 do 13 sati.
Zabava je zajamčena kupcima svih uzrasta, s posebnim naglaskom na one najmlađe, uz plesnu radionicu na kojoj će moći naučiti ples Zdravoljubaca, kao i kreativnu radionicu tijekom koje će uživati u crtanju i modeliranju plastelina. Dječja mašta proradit će tijekom edukativne pričaonice i u kutku za face painting, a u igri pogađanja zabavljat će se uz prepoznavanje voća i povrća samo putem opipa.
U lutkarskoj predstavi „Zbrka među Zdravoljupcima“ upoznat će nestašnog dječaka koji ne voli voće i povrće, no nakon što zaspi i probudi se na neobičnom mjestu, upoznaje zanimljive prijatelje i nauči koliko je važno jesti puno voća i povrća kako bi bio zdrav, veseo i jak.
Naposljetku, i veliki i mali kupci moći će se fotografirati s Bananom Belom, Jagodom Janom i Češnjakom Lukom te kući ponijeti fotografiju za uspomenu.
Tko su Zdravoljupci?
Zdravoljupci su plišane igračke u obliku voća i povrća, vesela skupina u središtu novog Konzumovog programa vjernosti, pokrenutog s ciljem podizanja svijesti među djecom i mladima, ali odraslima, o važnosti redovitog i dovoljnog unosa voća i povrća.
Kampanja je potaknuta zabrinjavajućim pokazateljima brojnih istraživanja, među kojima je i ono Hrvatske agencije za hranu pod nazivom „Što jedemo“ koje je pokazalo da se u Hrvatskoj jede premalo voća i povrća.
Žene dnevno konzumiraju manje od 100 grama voća, a muškarci manje od 70 grama, dok Svjetska zdravstvena organizacija preporučuje konzumaciju oko 400 grama voća i povrća kroz pet dnevnih obroka.
S obzirom na to da se prehrambene navike roditelja u pravilu prenose na djecu, problem premale dnevne konzumacije voća i povrća potrebno je sustavno rješavati promjenom prehrambenih navika djece već u najranijoj dobi. U cilju doprinosa u osvještavanju važnosti uvođenja većih količina voća i povrća u svakodnevnu prehranu i djece i odraslih, Konzum je osmislio kampanju sa šarmantnim likovima koji voće i povrće čine primamljivijima.
Plišana družina koju čine Brokula Branko, Češnjak Luka, Patlidžan Patrik, Mrkva Mirko, Banana Bela, Jagoda Jana i Kruška Klara u Konzumovim je prodavaonicama ekskluzivno dostupna po promotivnim akcijskim cijenama.
Naljepnice
Tako Konzumovi kupci u razdoblju od 23. kolovoza do 28. listopada 2018. za svakih potrošenih 50 kuna prilikom kupnje dobivaju po jednu naljepnicu. Omiljenog plišanog Zdravoljupca potom mogu kupiti do 12. studenog 2018. ili do isteka zaliha, po cijeni od samo 10 kuna uz 40 sakupljenih naljepnica ili za 50 kuna uz 20 sakupljenih naljepnica, umjesto po redovnoj cijeni od 115 kuna.
Kroz igru s plišancima, šaljive i informativne sadržaje, Njam-njam vikende organizirane u cijeloj Hrvatskoj te recepte i igre na posebnoj stranici www.zdravoljupci.hr, djeca i mladi uče o važnosti unosa voća i povrća na kreativan i zabavan način. Na igru sa Zdravoljupcima, ali i na pozitivne promjene prehrambenih navika, potiče ih i vesela pjesma o Zdravoljupcima koju već svi rado pjevuše.
Više informacija o novom programu vjernosti i Zdravoljupcima dostupno je na www.zdravoljupci.hr.
VIDEO DANA: