TKO NE BI OSTAO ŠOKIRAN?

U međuvremenu, u gradu na Jadranu…: ‘Za dva sata parkinga je plaćeno 119 eura i izdan je ovaj prevarantski račun’

Ilustrativna fotografija: Ivana Ivanovic/PIXSELL

Ono što je ovom Splićaninu bilo sumnjivo su cijene koje su iskazane u eurima i kunama

Splićaninu je stigao najveći račun za parking u životu – na parkiralištu na Trgu Franje Tuđmana na splitskoj Rivi 22. srpnja ove godine.

“Za dva sata parkinga je plaćeno 119 eura i izdan je ovaj prevarantski račun. Da stvar bude gora, već je prošlo više od mjesec dana bez ikakve konkretne informacije, a jedina osoba koja mi se javila, više ne želi komunicirati. Vjerujem da nisam jedini koji se našao u sličnim problemima”, kazao je Splićanin redakciji Slobodne Dalmacije kojoj je priložio i račun.

Priznali su grešku

Ono što je ovom Splićaninu bilo sumnjivo su cijene koje su iskazane u eurima i kunama. Splitska obala d.o.o. koja upravlja parkingom je priznala pogrešku:

“Parking na Trgu Franje Tuđmana je opremljen samonaplatnom blagajnom koju održava i servisira Adriatic bb. d.o.o. Na vrhu računa uslijed greške u sustavu ostalo je kuna umjesto eura, što je ispravljeno. Na računu je vidljivo da je stranka uplatila cjelodnevnu kartu. Stranka je priložila i karticu ulaza na parking iz koje je vidljivo da je greškom pritisnula cjelodnevnu kartu. Razlog čekanja je nedopustiv i učinit ćemo sve da se ne ponovi. Od 2019. klijenti su imali dvije pritužbe ili zahtjeva za pomoć klijenta, uključujući ovu o kojoj šaljete upit”, kazao je direktor Splitske obale Marijan Ciprijan.

Da bi riješio svoj problem, čovjek je morao kontaktirati redakciju Slobodne Dalmacije nakon skoro mjesec i pol. Greške se, naravno, mogu dogoditi, ali ignoriranje Splitske obale je nedopustivo, prenosi Net.hr.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari