Kako se nositi sa specifičnim ograničenjima prilikom kreiranja kampanja te koje strategije koristiti da bi ih izbjegli saznajte na konferenciji 30. studenog u Kaptol Boutique Cinema
Kako ustrojiti digitalni odjel unutar kompanije, kako automatizirati marketing ili kako izgraditi globalnu kompaniju u Hrvatskoj samo su neka od pitanja na koja će odgovore dati konferencija „Digital Shapers“ koja će se 30. studenog u organizaciji RTL-a Hrvatska održati u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema.
U Zagreb tom prilikom stižu brojni stručnjaci koji će kroz predavanja i panele predstaviti uspješne projekte iz područja digitalne transformacije.
Među njima će biti i Alex Katz, jedan od dvojice osnivača marketinške agencije Officer & Gentleman, najpoznatije po tome što godinama radi na promotivnim kampanjama za Pornhub.
Njegova radionica pod nazivom „Tehnologija: Kako je Pornhub postao viralan“ dat će polaznicima priliku da sami kreiraju osnove vlastite viralne kampanje za najveću svjetsku mrežu za odrasle.
Katz je nagrađivani kreativac koji je tijekom prošlog desetljeća radio za najbolje svjetske agencije kreirajući kampanje za globalne brendove poput Samsunga, Googlea ili Microsofta.
„Tijekom radionice ću govoriti o specifičnim ograničenjima s kojima se suočavamo prilikom kreiranja kampanja, kao i o strategijama koje koristimo da bi ih izbjegli“, najavio je Katz.
U Zagreb stiže i Evangelos Papathanassiou, čovjek s dvadeset godina iskustva u digitalnom marketingu, ugledni konzultant među čijim klijentima su Bertelsmann, RTL, ProSieben, RedBull Media House, Sport1, Bayern Munich, Bundesliga, UEFA i drugi.
„Pomogao sam kompanijama da shvate nove poslovne mehanizme i da se prilagode digitalnom svijetu i to puno prije termina digitalna transformacija“, otkrio je Papathanassiou.
Na konferenciji „Digital Shapers“ gostuje i Richard Rodgers, šef marketinga u Infobipu, inače najvećoj hrvatskoj softverskoj kompaniji. U svojoj 20 godina dugoj karijeri bio je i poduzetnik i investitor, vlasnik tvrtke za digitalni marketing, a s obzirom na to da usluge Infobipa koristi više od četiri milijarde ljudi diljem svijeta, sigurno ima puno toga za ispričati.
Jednako kao i Matija Žulj, osnivač Agrivija, jedne od osam najboljih poljoprivrednih aplikacija na svijetu koja je pokrenula digitalnu transformaciju u sektoru poljoprivrede. U ovom trenutku Agrivi je dostupan na 17 jezika i koristi ga više od 40 tisuća poljoprivrednika u više od 150 zemalja svijeta.
Inače, RTL će platformu Digital Shapers provoditi tijekom cijele godine – pratit će se napredak i priče digital shapera, promovirati njihovi projekti, pratiti dobre prakse iz drugih zemalja, a plan je i razvoj indexa digitalne transformacije.
Uz inspirativna predavanja i panele koji će se održavati u dvije dvorane Kaptol Boutique Cinema te niz praktičnih radionica, na konferenciji će po prvi put biti izabran i Digital Shaper Hrvatske. Riječ je o nagradi za pojedinca koji je svojim radom dao doprinos digitalizaciji i promjeni Hrvatske.