Projekt kojim će lokalnih medija razviti novi pristup publici

Financiran iz EU programa Kreativna Europa, projekt NEWLOCAL zajednički je pothvat koji okuplja lokalne medije iz Slovenije, Hrvatske, Srbije i Crne Gore. Glavni cilj projekta je razviti inovativne strategije i tehnologije za povećanje angažmana publike i, zauzvrat, povećanje prihoda od oglašavanja.

Sažetak projekta:

Lokalni mediji imaju prednost u izravnom pristupu lokalnim korisnicima i serviranju sadržaja koji ne konkuriraju velikim nacionalnim medijima. Međutim, ciljno tržište je malo, a oglašivači često nisu zainteresirani za suradnju s malim medijskim kućama. Kroz kooperativni projekt NEWLOCAL, naš konzorcij lokalnih medija će razviti novi pristup publici, što će nam također pomoći u razvoju novih proizvoda i prilika za povećanje prihoda od oglašavanja. Usredotočit ćemo se na novu tehnologiju, prvo u obliku mobilnih aplikacija za sve medije partnere konzorcija, a zatim na razvoj alata za poboljšanje interaktivnosti s našim korisnicima. Fokusirat ćemo se na ankete, kvizove, pametne push obavijesti, igrifikaciju, korisnički generirani sadržaj i personalizaciju sadržaja za svakog korisnika. Tijekom projekta usredotočit ćemo se na internu razmjenu znanja (putem konferencija, radionica, izvještaja i programa razmjene zaposlenika), ali ćemo također učiniti svoje znanje javnim, jer će naši nalazi biti dostupni putem web stranice projekta za sve zainteresirane lokalne medije kako bi saznali o našim aktivnostima, istraživanjima i što je uspjelo, a što nije. Predviđamo da će nam razvoj ovih alata i proizvoda pomoći da ostvarimo dodatni prihod od oglašavanja od oko 384.000 EUR godišnje. Također vjerujemo da možemo zaraditi najmanje 60.000 EUR od prihoda od publike. To će imati značajan utjecaj na održivost, konkurentnost i dugoročni uspjeh. Konzorcij projekta NEWLOCAL sastoji se od 10 lokalnih medija iz 4 države (Slovenija, Hrvatska, Srbija i Crna Gora). Dolazimo iz različitih pozadina (radio, tisak, online), ali svi smo sada etablirani digitalni mediji, s uredničkim timovima za online produkciju i povećanje online prihoda.

NEWLOCAL konzorcij ima za cilj ulagati u nove tehnologije kao što su:

  • Mobilne aplikacije za sve medije partnera
  • Interaktivni alati poput anketa, kvizova i pametnih push obavijesti
  • Elementi igrifikacije za povećanje angažmana korisnika
  • Platforme sadržaja koje generiraju korisnici
  • Personalizirani sadržaj za pojedinačne korisnike

U biti, projekt ima za cilj otvoriti novi put za lokalne medije, koji je i tehnološki potkovan i financijski održiv.

Konzorcij NEWLOCAL raznolika je grupa od 10 lokalnih medijskih tvrtki iz četiri različite zemlje:

Iz Hrvatske (HR)

  • Varaždinske vijesti d.d. (Koordinator, kontakt: Alenka Čović, alenka.covic@gmail.com)
  • Sjeverni pol d.o.o.
  • RI PORTAL j.d.o.o.
  • Pro Media d.o.o.

Iz Srbije (RS)

  • Tim za razvoj i integracije
  • doo Radio Magnum-18
  • Privredno društvo Boom93 d.o.o.

Iz Slovenije (SI)

  • NT&RC d.o.o.
  • RADIO TEDNIK PTUJ, družba za časopisno in radijsko dejavnost, d.o.o.

Iz Crne Gore (ME)

  • Digital media factory d.o.o.

Trajanje projekta: 01.06.2023. – 31.05.2025.

Projekt NEWLOCAL financiran je sredstvima Europske unije.

Web stranica projekta: https://newlocal.mpanel.app/

Društvene mreže:

#creativeeurope

Supported by @creative.eu

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari