Google također želi povećati broj oglasa od 20 sekundi koje nije moguće preskočiti i kratkih oglasa od 5 sekundi unutar videa
Google je nedavno iz svoje ‘Chrome’ trgovine aplikacija uklonio sve “ad-blocker” dodatke koji su sprječavali prikazivanje reklama na YouTubeu i sličnim servisima.
Google većinu svojih prihoda ostvaruje od reklama, kako na “Ad-Sense” reklamama unutar pretraživanja Interneta (Google Search) tako i unutar YouTube videa.
Kompanija sada “uvjetuje” korisnike YouTubea tako da u prosjeku gledaju pet reklama, a više ako se radi o komercijalnom sadržaju (poput glazbe). Google također želi promovirati plaćene YouTube opcije, zapravo pretplatu na ovaj popularni video servis.
To također proizlazi iz procjena da sve veći broj korisnika gleda videe s ove mreže na Smart TV uređajima i pametnim telefonima, kao i da je veliki broj videa “profesionalnih YouTubera” zapravo na neki način sponzoriran.
Google također želi povećati broj oglasa od 20 sekundi koje nije moguće preskočiti i kratkih oglasa od 5 sekundi unutar videa. To je i očekivano, jer samo prošle godine Google je od oglašavanja zaradio nevjerojatnih 237,5 milijardi dolara, prenosi Danas.hr.