NIKAD DOSTA PROFITA

Dosadile su Vam reklame na YouTubeu? Imamo loše vijesti za Vas, evo zašto…

Ilustrativna fotografija: Pexels

Google također želi povećati broj oglasa od 20 sekundi koje nije moguće preskočiti i kratkih oglasa od 5 sekundi unutar videa

Google je nedavno iz svoje ‘Chrome’ trgovine aplikacija uklonio sve “ad-blocker” dodatke koji su sprječavali prikazivanje reklama na YouTubeu i sličnim servisima.

Google većinu svojih prihoda ostvaruje od reklama, kako na “Ad-Sense” reklamama unutar pretraživanja Interneta (Google Search) tako i unutar YouTube videa.

Kompanija sada “uvjetuje” korisnike YouTubea tako da u prosjeku gledaju pet reklama, a više ako se radi o komercijalnom sadržaju (poput glazbe). Google također želi promovirati plaćene YouTube opcije, zapravo pretplatu na ovaj popularni video servis.

To također proizlazi iz procjena da sve veći broj korisnika gleda videe s ove mreže na Smart TV uređajima i pametnim telefonima, kao i da je veliki broj videa “profesionalnih YouTubera” zapravo na neki način sponzoriran.

Google također želi povećati broj oglasa od 20 sekundi koje nije moguće preskočiti i kratkih oglasa od 5 sekundi unutar videa. To je i očekivano, jer samo prošle godine Google je od oglašavanja zaradio nevjerojatnih 237,5 milijardi dolara, prenosi Danas.hr.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari