Rad riječke agencije Prospekt pod nazivom Amblem pobijedio je između 18 pristiglih radova na natječaju koji su proveli TZ Dubrovačko-neretvanske županije i Hrvatsko dizajnersko društvo
Konkurencija je bila iznimno snažna jer su na natječaju za novi vizualni identitet u svijetu najpoznatije hrvatske turističke destinacije sudjelovali ponajbolji hrvatski dizajneri, odnosno dizajnerski studiji poput Brukete&Žinića, đkć, Ire Payer i Superstudija, Borisa Ljubičića…
Pomalo neočekivano, prvu nagradu odnio je tim iz riječke agencije Prospekt u sastavu Nikola Šubić, Martina Vasilj Matković i Mile Kušić.
Ocjenjivački sud u sastavu: Vladimir Bakić, Nikola Dobroslavić, Izvorka Jurić, Maroje Mrduljaš i Sean Poropat drugu je nagradu dodijelio Luki Predragoviću, koji je nedavno pobijedio na natječaju za vizualni identitet muzeja Apoksiomen, a treću autorima Lani Cavar, Narcisi Vukojević i Hrvoju Živčiću.
Izvadak iz obrazloženja odluke Ocjenjivačkog suda o dodjeli prve nagrade:
„Rad se bazira u sustavnom rješenju izvedenom iz raspoznavanja vodećih obilježja Županije, a u kojima se preklapa percepcija turista i građana. Ta vodeća obilježja su zatim povezana sa simbolima koje su zajedničke i samom Gradu Dubrovniku i čitavoj Županiji: sunce, zidine, brodovi i lađe, poljoprivredni proizvodi, otoci te voda. Svakoj od tih «ikona» pridružen je po jedan grafem – jednostavna linearna forma – čime je razvijen grafički jezik rješenja krovnog znaka i njegovih mutacija u primjenama za pojedine fizionomske jedinice Županije, ali i za sve druge primjene poput kulturnih institucija, tematskih parkova ili istraživačkih centara.
Žiri je sustav grafema ocijenio dovoljno razumljivim i vizualno koherentnim, pri čemu je naročito zanimljivo kako nastaju različite priče ispričane vrlo sažetim vizualnim i simboličkim jezikom. Rješenje je grafički dovoljno reducirano da bude lako primjenjivo u raznim formatima i kontekstima, a pri tome zadržava čitljivost i prepoznatljivost. Također, rješenje nije trendovsko nego usklađuje suvremenu estetiku i svojevrsnu vanvremensku kvalitetu.“.
Prospekt d.o.o. je kreativni studio koji svojim klijetima nudi usluge integrirane marketinške komunikacije, osnovan prije 12 godina u Rijeci. Tvrtka okuplja 9 pojedinaca koji posjeduju potrebne vještine i praktična znanja iz područja grafičkog dizajna, programiranja, ekonomije i psihologije, koji klijentima mogu pružiti cjelovite usluge oglašavanja, izrade vizualnih identiteta i promotivnih materijala, kao i razvoj softverskih aplikacija te izradu internet stranica.