Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu po prvi puta u Hrvatskoj pokreće jedinstveni program za stručno usavršavanje u hotelskoj prodaji pod nazivom ‘Menadžment hotelske prodaje i front office’. Program donosi stručna znanja koja polaznicima prenose poznati eksperti iz hotelske industrije.
Ovaj program nastoji pripremiti polaznike za rješavanje budućih izazova hotelske industrije i to upravo u specifičnim uvjetima u vrijeme ove globalne pandemije.
Cilj programa je usavršavanje i stjecanje dodatnih specijalističkih znanja djelatnika u turizmu svih razina, a posebno iz područja prodaje, marketinga i recepcijskog poslovanja.
Stručni program je posebno prilagođen za sve vrste hotelskih objekata, a namijenjen je svima onima koji žele imati specijalizirano strukovno zvanje i napredovati u karijeri hotelske prodaje. Praktična interaktivna nastava prilagođena je potrebama polaznika te vježbama u kojima će uz brojne vodeće stručnjake iz prakse biti omogućena primjena stečenih znanja u svakodnevnom poslu.
ŠTO ĆETE NAUČITI?
- Sales Management i izrada prodajne strategije
- Kanali online distribucije i Channel Manageri
- OPERA PMS sustav
- Revenue Management
- Budžetiranje i forecasting
- CRM
- Digitalni marketing
- Offline kanali marketinga i udruženo oglašavanje
- Digitalizacija i automatizacija recepcijskog poslovanja
- Zaštita podataka i imovine hotela – GDPR
- Suvremena poslovna komunikacija na stranim jezicima (njemački, talijanski, engleski)
Završetkom ovog programa dobivate certifikat specijalista hotelske prodaje koji se upisuje u e-radnu knjižicu, ali i mogućnost networkinga i brojne nove poslovne prilike i razmjenu ideja s kolegama. Tijekom predavanja imate mogućnost besplatnog savjetovanja s vodećim ekspertima iz hotelske industrije, a Fakultet vam omogućuje i članstvo u najvećoj ALUMNI mreži u hotelskoj industriji.
Program se održava online tijekom ožujka i travnja, a rok za prijave je do 07.03.2021. Uz ranije prijave možete i ostvariti dodatne popuste, a više detalja potražite na http://bit.ly/2LO5VdH.