NOVI BREND TURISTIČKE ZAJEDNICE

Nakon Kvarner Food, dobili smo i Kvarner Wines! Pogledajte koje vinarije su dobile oznake novog brenda

Potpisivanjem sporazuma o suradnji između Turističke zajednica Kvarnera i zadruge „Vina Kvarnera“, te dodjelom oznake kvalitete Vina Kvarnera / Kvarner Wines, danas je potvrđena uspješna suradnja na promociji kvarnerskih vina i Kvarnera kao turističke destinacije, kojoj je vinski i gastro-turizam od velikog značaja

Sporazum su u sjedištu zadruge, u Vinskoj kući Pavlomir, potpisali Irena Peršić Živadinov, direktorica TZ Kvarnera, te predsjednik Skupštine zadruge Vina Kvarnera Ivica Dobrinčić.

Predsjednik TZ Kvarnera, župan Zlatko Komadina uručio je vlasnicima 10 vinarija iz Vrbnika, Novog Vinodolskog, Selca, Kastva i Zvoneća (Matulji) markacijske oznake – ploče, koje će označavati njihove vinarije i posjetiteljima ukazivati da se nalaze na mjestu na kojem mogu kušati autohtona kvarnerska vina.

„Naš novljanski poznati enolog, gospodin Ivan Sokolić, je davno rekao da vino treba biti u funkciji stvaranja brenda kraja u kojem se proizvodi. Drago mi je da su se danas ovdje, u Novom Vinodolskom, okupili svi naši kvarnerski vinari koji u posljednje vrijeme stvaraju vrhunske pjenušce i vina. Brendiranju turističke ponude našeg Kvarnera zasigurno pridonose i sva njihova sjajna autohtona vina. Upravo zato osmislili smo i predstavili novi brend „Vina Kvarnera“ kako bi podigli kvalitetu ali i prepoznatljivost destinacije Kvarner“, rekao je župan Komadina.

Prema riječima direktorice Peršić-Živadinov Turistička zajednica Kvarnera u sklopu razvoja turističkih proizvoda na Kvarneru promovira i brendira gastronomiju s oznakom kvalitete „Kvarner Gourmet“ i „Kvarner Food“, pa je „Kvarner Wines“ nastavak razvoja, kako u smislu zajedničkih aktivnosti sa Zadrugom, tako i u smislu promocije naše bogate eno-gastro destinacije.

Zadruga „Vina Kvarnera“ okuplja vinogradare i proizvođače vina iz vinogradarske podregije Kvarner i Hrvatsko primorje, na kojoj se godišnje proizvede više od 2 milijuna litara vina, više je od 200 hektara vinograda, a od toga oko 150 hektara zasađeno je žlahtinom. S godišnjih preko 50.000 boca pjenušaca, Kvarner je treća hrvatska vinska regija po proizvodnji pjenušaca i to proizvedenih od autohtonih kvarnerskih sorti. Sve zajedno, zahvaljujući vrijednim proizvođačima – vinogradarima, obiteljima koje generacijama nisu napustile, pa i obnovile imanja, daje sliku zanimljive i uspješne destinacije vina.

Dogovorom oko nastavka zajedničkih aktivnosti u području razvoja proizvoda, promocije autohtonih kvarnerskih vina, edukacije, znanstvenih skupova, manifestacija i drugih aktivnosti u cilju promocije regije Kvarnera, napravljan je iskorak za cijelu destinaciju, te će poslužiti kao izvrsna osnova za kreiranje novih turističkih programa, kako za turističke agencije i grupe turista, tako i za turiste individualce.

Prateći oznake „Kvarner Wines“ ujedno će moći formirati vinsku turu prema svojim željama i lokacijama.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari