ATRAKTIVAN FESTIVAL S BESPLATNIM ULAZOM

Krk već pun turista! Kreće i Krk Music Fest a tajnu uspjeha otkriva Ivana Kovačić, direktorica TZ Grada Krka

Ovih se dana u Gradu Krku užurbano obavljaju zadnje pripreme za Krk Music Fest, jednu od manifestacija koje Grad Krk i Turistička zajednica Grada Krka organiziraju za svoje stanovnike i goste

Besplatnim koncertima popularnih glazbenika i projekcijama zanimljivih filmova kao i plesnim nastupima… u Krku će proslaviti početak ljeta i još jedne sjajne sezone.

A da razloga za slavlje imaju potvrđuje i Ivana Kovačić, direktorica Turističke zajednice Grada Krka, jednog od rijetkih gradova u kojem gotovo da nema iseljavanja već se broj stanovnika – stalno povećava.

Razloga za slavlje ima

U čemu je tajna turističkog uzleta Grada Krka?

Skromno bi bilo reći da je u pitanju samo ljepota otoka, blaga klima i obilje sunca – zbog čega se Krk naziva i zlatnim otokom, odličan položaj i blizina brojnih gradova i država… Međutim, sve to, ipak, nije dovoljno danas ni za domaće ljude, ni za goste.

Danas većina traži drugačije mjesto za rad i život a i za odmor. Mi smo to u Gradu Krku odavno shvatili, ujedinili snage vodstva grada i turističke zajednice i dajemo sve od sebe da neprestano podižemo kvalitetu života i da širimo sezonu i utječemo na turizam kako bi on zaista postao održiv i svima prihvatljiv.

Što to, konkretno, znači?

Iako smo u Gradu Krku odavno svjesni da je demografija svjetski a ne domaći problem, kao i činjenice da su turističke brojke u nekom trenutku morale doseći plafon u sezoni i već dugo radimo na tome da sami upravljamo s obje pojave, ipak je epidemija koronavirusa ubrzala neke navike i kod domaćih ljudi i kod turista.

Tako smo, primjerice, svi svjedočili promjenama proteklih godina, kada su ljudi postali puno svjesniji mogućnosti rada na daljinu i spajanja ugodnog i korisnog u postizanju tzv. work-life balance načina rada i življenja. Upravo su takve promjene kao stvorene za Grad Krk i otok Krk jer imamo sve što nekome treba da bi živio kod nas a radio s bilo kim u svijetu.

Osim toga, naša blaga klima i izvrstan položaj, priroda, povijest i kulturno naslijeđe omogućili su nam i da se sve više prezentiramo i kao poželjna outdoor destinacija. To nam omogućava turizam tijekom cijele godine a ne samo u sezoni. Dodamo li tome da svi u gradu Krku složno radimo i postižemo odlične rezultate kroz velike mogućnosti zapošljavanja, visoki društveni i osobni standard, različitosti u gospodarskim prilikama pa i u sve bližem ostvarenju cilja dobivanja Zero Waste certifikata u odvajanju otpada…

Grad Krk danas zaista jest jedno od najpoželjnijih mjesta za život u cijeloj državi.

Problema ima ali se rješavaju

Kad vas čovjek sluša, zapita se ima li problema?

Naravno da ima, nikad nije sve savršeno i uvijek može biti bolje. Primjerice, zaista nam je potrebno novo i bolje prometno rješenje kako bismo izbjegli ili barem smanjili prometne gužve u špici sezone. Zato se sada i udružuju svi koji u tome mogu pomoći kako bi riješili prometne probleme.

Osim prometnih rješenja, mi stalno radimo nešto da udovoljimo i stanovnicima Krka i gostima i vjerujem da ljudi prepoznaju tu ambiciju i iskrenu želju za neprestanim poboljšanjima, što nam se onda vraća s njihovim povjerenjem i odličnim rezultatima tijekom sezone ali i predsezone i posezone.

Kakvi su vam rezultati ove godine, u odnosu na lani i 2019. godinu, s kojom se svi uspoređuju?

Imamo 18 posto više ostvarenih noćenja od siječnja do svibnja ove godine, u odnosu na isto razdoblje lani i čak 40 posto više u odnosu na 2019. godinu. Ukupan broj ostvarenih dolazaka je, također, veći i to 13 posto u odnosu na lani, odnosno 32 posto u odnosu na 2019. godinu.

Mislim da te brojke dovoljno govore same za sebe da nam je predsezona bila izvrsna i da ne trebamo strahovati za sezonu, pa ni posezonu.

Gosti sa svih strana svijeta

Odakle dolazi najviše ljudi u Grad Krk?

Što se tiče turista tijekom prvih pet mjeseci ove godine imamo najviše Nijemaca kojih je 55 posto s noćenjima, potom slijede Austrijanci s 13 posto pa Slovenci s osam, Poljaci s četiri i Nizozemci s tri posto. To su nam najjača tržišta po ukupnom broju noćenja tijekom prvih pet mjeseci ove godine.

Photo: Goran Kovacic/PIXSELL

Grad Krk je tijekom prvih pet mjeseci zauzeo i treće mjesto na razini Kvarnera, odmah nakon Opatije i Malog Lošinja, s udjelom od 10 posto.

Kako ćete ubuduće nadmašiti takve brojke?

To je pravi izazov, ali kako kažu, to su i slatke muke. Ovih dana spremamo Krk Music Fest, spoj sjajne glazbe, plesa, filma, koji počinje 21. lipnja i oživi najpoznatije lokacije u Gradu Krku i stvara jednu sjajnu atmosferu. Ljudi su odlično prihvatili taj festival, a mi, osim njega, radimo još jako puno drugih manifestacija i outdoor aktivnosti tijekom cijele godine kako bismo ponudili dobar sadržaj i produljili sezonu.

Svi pričaju o održivom turizmu, to se stalno spominje kao neka mantra. Što to zapravo znači i postoji li uopće kod nas održivi turizam?

Usudim se reći da postoji i da mi na otoku Krku već živimo tu filozofiju. Sve turističke zajednice na otoku Krku su se ujedinile i zajedničkim snagama donijele strategiju za razvoj outdoor turizma na našem otoku. Upravo smo taj pustolovni turizam prepoznali kao ključnu prednost otoka i kao velik potencijal za razvoj cjelogodišnjeg i održivog turizma.

Mi smo u sezoni odavno napunili sve kapacitete, jedini način za razvoj i otoka i turizma je upravo održivi turizam i odlična ponuda tijekom cijele godine. A održivo znači i za goste, kojima nudimo sadržaj i nešto što nije puko sunce i more ali i za domaće ljude, kojima omogućavamo da rade i od svoga rade normalno žive također tijekom cijele godine.

Krk ima sve predispozicije za to i brojke iz predsezone potvrđuju da smo na dobrom putu.

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari