"NIJE BILO PROPUSTA"

LIDLOVA USKRŠNJA VREĆICA (2) Kandit o proizvodima koje su izgrizli miševi: “Nisu tako spakirani”

Foto: Čitateljica

Redakciji Ri portala čitateljica je dostavila fotografije Uskršnje vrećice kupljene u Lidlu tijekom vikenda, a proizvode koji se nalaze unutar vrećice su po svemu sudeći izgrizli miševi

O pritužbi čitateljice koja je redakciji dostavila fotografije izgriženih proizvoda unutar Lidlove Uskršnje vrećice obavijestili smo Lidl te se o slučaju očitovao dobavljač Kandit.

Njihovo očitovanje prenosimo u cijelosti:

„Po primitku reklamacije da su u original zatvorenom proizvodu; Uskrs vrećica Lidl, rok 05.09.2020., individualni proizvodi nagrizeni od štetočina, proveli smo analizu mogućeg uzroka ovog odstupanja te prilažemo očitovanje.

S obzirom na to da se u vrećici nalazi nekoliko nagrizenih proizvoda isključujemo mogućnost da su takvi spakirani jer pakiranje vrećica provodimo ručno uz prethodnu vizualnu kontrolu svakog individualnog proizvoda koji se u vrećicu ulaže.

Tijekom završne kontrole pakiranja i spakirane robe nisu evidentirana odstupanja niti uočeni infestirani proizvodi.

Svi industrijski proizvodi kao i Uskrs vrećica Lidl su skladišteni u našem skladištu gotovih proizvoda u kojemu se kao i u svim ostalim odjelima redovito provode: preventivne DDD mjere min. mjesečno od strane ovlaštenog izvođača DDD mjera (prema ugovoru).

Interno se provodi dnevna vizualna kontrola svih DDD mjesta kako bi se u slučaju potrebe povećala učestalost provedbe DDD mjera od vanjskog izvođača, što se u međuvremenu nije pokazalo potrebno.

Također se u skladištu, prije isporuke, provodi vizualna kontrola svake palete (prilikom komisioniranja). Pregledom uvjetno skladištenog paralelnog uzorka nismo ustanovili nikakva odstupanja niti bilo kakve tragove infestacije.

O svim navedenim aktivnostima vodimo zapise. Pregledom zapisa o eksternoj i internoj provedbi DDD mjera, zapisa o kontroli pakiranja te pregleda visokoregalnog skladišta nismo uočili odstupanja koja bi upućivala na moguću infestaciju“, napisala je Zrinka Bonjaj, voditeljica kontrole kvalitete.

Iako smatraju kako nije došlo do propusta, Kandit je čitateljici ponudio obeštećenje u vidu nove Uskršnje vrećice. Lidl je iskazao žaljenje zbog navedenog događaja.

 

 

 

 

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari