U Salonu Grada Rijeke dodijeljene su tradicionalne nagrade za najljepše blagdanske izloge, a ove godine titulu najljepše uređenih ponijeli su izlozi Cvjećarnice Čičak, trgovine Elements by J. i izlog Male galerije Bruketa.
Tri najljepše uređena izloga poslovnih prostora odabrana su u sklopu projekta „Kreativni izlozi – sinergija talenta i iskustva“ kojeg Grad Rijeka putem Odjela gradske uprave za poduzetništvo, a u suradnji sa Školom za primijenjenu umjetnost i Turističkom zajednicom grada Rijeke provodi od 2012. godine.
Povjerenstvo koje je odabralo najljepše uređene izloge u ovo blagdansko vrijeme činili su Vesna Martić kao predstavnica Grada Rijeke, Iva Pevalek iz Hrvatskog društva likovnih umjetnika Rijeka i Marko Mikašinović iz Turističke zajednice grada Rijeke, a kriterij za odabir bili su originalnost i kreativnost u načinu predstavljanja proizvoda kao i uporabi dekorativnih elemenata, estetski sklad te blagdanski ugođaj.
Prema tim kriterijima izlog Cvjećarnice Čičak odabran je kao najljepši, na drugom mjestu je izlog trgovine Elements by J., dok je na trećem mjestu izlog Male galerije Bruketa u Užarskoj ulici. Najuspješnijima su dodijeljene i novčane nagrade i to 3.000,00 kuna za 1. mjesto, 2.000,00 kuna za drugo, odnosno 1.000,00 kuna za prvo mjesto.
Čestitke nagrađenima uputili su riječki gradonačelnik Marko Filipović, pročelnica Odjela gradske uprave za poduzetništvo Jana Sertić, direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa, kao i članovi povjerenstva Vesna Martić, Iva Pevalek i Marko Mikašinović, a na nagradi su se zahvalile Sara Bermanec i Blaženka Miletić iz Cvjećarnice Čičak te Morana Bruketa Pertaut i Vilena Bruketa Matković iz Male galerije Bruketa.
„Hvala vam što ste svojim radom, trudom i uređenjem svojih izloga i poslovnih prostora doprinijele da naš grad izgleda još ljepše u ovo blagdansko vrijeme“, zahvalio se Filipović dobitnicama nagrade.
Valja podsjetiti kako se projekt „Kreativni izlozi – sinergija talenta i iskustva“ tijekom godine provodi u dva ciklusa. Tijekom ove godine prvi ciklus je obuhvatio aktivnosti poticanja poduzetnika na uređenje izloga poslovnih prostora te uređenja i nagrađivanja najbolje uređenih izloga poslovnih prostora povodom Dana sv. Vida i manifestacije „Fiumanka“, dok je drugi ciklus vezan za aktivnosti u vrijeme manifestacije „Rijeka Advent“ i Božićno-novogodišnjih blagdana.