NOVE NEVOLJE S RCC-om: Putnici u čudu – u autobusima „Autotroleja“ čitači ne prepoznaju uplate na „pametnim karticama“!

Vozači autobusa očito su dobili upute da budu blagonakloni i progledaju „kroz prste“ putnicima koji ne uspiju „potvrditi“ vožnju Rijeka City Card-om, no putnike – koji su uredno uplatili sredstva za mjesečnu vožnju – to svejedno dovodi u neugodnu poziciju

Nevoljama s bombastično najavljivanim Rijeka City Card „pametnim karticama“ nema kraja.  Nakon što su korisnici, a najveći dio njih ove kartice koristi kao dokaz o uplaćenim sredstvima za vožnju autobusima gradskog autobusnog prijevoznika, prije mjesec dana gubili vrijeme i živce u beskonačnim redovima zbog toga što su stare kartice mijenjane novima (a to se moglo obaviti samo na jednom prodajnom mjestu „Autotroleja“ na Jelačićevom trgu), ovih dana korisnici se susreću s novim problemom.

RCC_Prepaid

 

Validatori odnosno čitači „pametnih kartica“ u nekim autobusima „Autotroleja“ ne očitavaju ispravno kartice, pa one na kojima su uplaćena sredstva za vožnju za tekući mjesec ne prepoznaju kao valjane, odnosno odbijaju ih kao nevažeće. Iz „Autotroleja“ pojašnjavaju kako je problem u tome što softver u svim validatorima još nije prilagođen novim karticama, no to i nije neka velika utjeha korisnicima „Autotrolejevih“ usluga koji se moraju crvenjeti pred vozačima, drugim putnicima i kontrolorima karata – iako su ovi dobili uputstva da uvaže ovaj problem odnosno propuste putnike kao da je validator ispravno očitao karticu.

Najtragičnije u svemu je to što za građane i korisnike „usluga“ RCC-a više i nije neka vijest da s RCC-om nešto ne valja – nakon svih nevolja s RCC-om, bombastična vijest bila bi ona da RCC – radi kako treba! A ne treba zaboraviti da su Grad i pripadajuća mu komunalna društva u projekt uložili preko deset milijuna kuna!

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari