U organizaciji Udruge Potrošački centar, u Gradskoj vijećnici Grada Rijeke održano je savjetovanje o potrošačkim pravima u području javnih usluga.
Cilj savjetovanja je informirati širu javnost o aktualnostima u sektoru zaštite potrošača i pomoći u zaštiti potrošačkih prava, a ovoga puta govorilo se o zaštiti prava prilikom korištenja usluga pošte, elektroničkih komunikacija, promjene usluga u željezničkom prometu, aktualnostima i novostima kod prikupljanja komunalnog otpada te novom Zakonu o zaštiti potrošača.
Stručnjakinja za zaštitu korisnika Ivana Tojčić i viša stručnjakinja za zaštitu korisnika Gordana Kulišić iz Agencije Hakom govorile su o pravima potrošača u području elektroničke komunikacije; o pitanjima vezanima uz usluge Pošte govorila je viša stručnjakinja za pravne poslove Josipa Đerek; o željezničkim uslugama govorila je specijalistica u sektoru željezničkih usluga Marija Šarić, dok su zainteresirane građane o javnim uslugama sakupljanja komunalnog otpada informirali voditelj tehničke službe KD Čistoće Edhem Subašić i voditeljica službe komercijalnih poslova Ana Petrinač.
Predsjednik Udruge Potrošača Marko Paripović rekao je kako se ovo savjetovanje organizira u suradnji s Gradom Rijeka, a okupljene je pozdravio i riječki gradonačelnik Marko Filipović.
„Tema potrošačkih prava izuzetno je važna i za nju bi trebao postojati i veći interes građana kako bi se što bolje informirali, međutim često se interes pojavi tek kad se određene usluge ne isporučuju na način na koji bi trebale, neovisno o kome ili čemu se radi“, rekao je Filipović i dodao kako Grad Rijeka sufinancira rad Udruge Potrošački centar. „U suradnji s Udrugom trudimo se građanima predstaviti ono što je u našoj nadležnosti i što bolje ih informirati“, zaključio je gradonačelnik.
U organizaciju savjetovanja, uz Grad Rijeku uključili su se i Agencija HAKOM i KD Čistoća.