POKRENUTA ISTRAGA:Postoje problemi s održavanjem autobusa Autotroleja, a navodno se štedi i na nabavi rezervnih dijelova

Vozilo koje se jučer zapalilo bilo je netom prije požara u garaži na provjeri ispravnosti, a uzroci triju požara moraju utvrditi vještačenjem.

Nakon što se prije samo par dana zapalio pogonski stroj na Autotrolejevu autobusu koji je prometovao na liniji 11 između Rijeke i Saršona, jučer sličan slučaj, javili smo OVDJE.

Nešto prije 10 sati ujutro došlo je do izbijanja vatre na Autotrolejevu autobusu na liniji 12 koja prometuje kroz Čavle (Buzdohanj), a na mjesto događaja vrlo brzo stigli su i vatrogasci koji su spriječili da se vatra dokraja razbukta i proguta autobus kao šo je to bilo u prethodnom slučaju požara na Drenovskom putu.

Srećom nije bilo ozlijeđenih osoba. No, nakon ovako učestalih incidenata s izbijanjem vatre na autobusima Autotroleja javnost se s pravom može upitati što se to događa s voznim parkom gradskog autobusnog prijevoznika i ima li problema s održavanjem ili pak starošću voznog parka u Komunalnom društvu Autotrolej.

Kako Novi list doznaje svi autobusi MAN-a iz te serije do daljnjega su povučeni iz prometa, te će biti temeljito tehnički pregledani, a riječ je o desetak vozila marke MAN nabavljenih 1997. i 1998. godine.

“Oformljen je i stručni tim Autotroleja i Rijeka plusa, sa zadatkom da još jednom pregledaju sva vozila i u što kraćem roku utvrde uzroke požara. Što se samog održavanja tiče, treba naglasiti kako su sva vozila redovito servisirana i na istima se obavljaju redovni tehnički pregledi”, rekao je direktor Autotroleja Marin Rajčić.

Neslužbeno se doznaje kako problema s održavanjem vozila ima, i to posebno otkad vozni park gradskog javnog prijevoznika održava tvrtka Rijeka plus. Problematična je, navodno, nabava rezervnih dijelova, na kojima se štedi, zbog čega su vozila gradskih komunalaca nerijetko izvan stroja.

Foto: Sandi Perhat

Upit o tome upućen je riječkom gradonačelniku Vojku Obersnelu, koji sve takve navode demantira.

“Požari na trima autobusima su posljedica ili spleta nesretnih okolnosti, ili greške u proizvodnji, koja se manifestirala nakon određenog broja godina, s obzirom da je riječ o autobusima istog proizvođača i istog tipa. Moram naglasiti da autobuse, bez obzira što ih sada održava Rijeka plus, servisiraju isti ljudi koji su i do sad to radili, u istim prostorima, s istim alatima i opremom, samo što sad primaju plaću u drugoj firmi”, rekao je Obersnel za Novi list.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari