RJEŠENJE ZA AUTOTROLEJ? Lista za Rijeku predlaže postupno uvođenje električnih autobusa

Foto: Riječanin

“Problemi KD Autotroleja bili su i provlače se već iz ranijih godina ali oni pravi započeli su sa dolaskom gosp. Željka Smojvera na mjesto direktora kompanije”, ističu iz Liste za Rijeku

“Dakle tada je došao čovjek bez nekog posebnog iskustva u branši koja ima određene specifikume. Sposobnost upravljanja tako složenim mehanizmom se stječe dugogodišnjim iskustvom a ne samo diplomom i pripadnošću ili podupiranjem neke političke stranke”, rečeno je na današnjoj konferenciji za medije Liste za Rijeku koju su održali član NO Liste za Rijeku Predrag Blečić, tajnik stranke Predrag Miletić i član Savjeta stranke Milan Popadić.

Istakli su kako je upravo u Smojverovu mandatu došlo do niza krivih odluka koje su utjecale na današnje stanje u KD Autroleju.

Istakli su sljedeće:

“1. Prostorno planiranje po odjelu GU za razvoj, urbanizam, ekologiju i gospodarenje zemljištem, kojim planiranjem nisu stručno analizirani utjecaji tog planiranja na buduće poslovanje KD Autotroleja.
2. Odustajanje od tipizacije voznog parka (MAN, Mercedes, Iveco …) što je osnovni preduvjet za uspješnu ekonomiku poslovanja posebice se to odražava kod održavanja istoga.
3. Promjena načina i vođenja održavanje voznog parka (outsourcing) dakle odluka koja dovodi u pitanje kvalitet izvršenih radova, osposobljenost i educiranost djelatnika, opremljenost radionica širina obuhvata kao i primjena inovativnih rješenja.
4. Kriva primjena načina vođenja javne nabave (prazna skladišta rezervnih dijelova) – ova ili ove odluke dovele su do apsurdnih situacija da na skadištu rezervnih dijelova nema osnovnih dijelova za obavljanje najjednostavnijih servisa već se oni naručuju dan ili dva prije predviđenih zahvata. Kod malo većih zahvata iz gornjih razloga autobusi znaju biti izvan funkcije po nekoliko mjeseci što uzrokuje dosta velike financijske štete.
5. Potpuno zapostavljena politika ljudskih resursa”, naveli su.

Blečić, Miletić i Popadić istakli su i sljedeće:

“Dok uprava društva skraćuje ili ukida linije, smanjuje broj polazaka gradskih autobusa i muku muči s nedovoljnim brojem vozača, Autotrolej obavlja usluge komercijalnog prijevoza na drugim mjestima – ovdje mislimo na otok Pag (Zrće) što je po nama u skladu sa registracijom društva ali te usluge bi trebalo obavljati isključivo vikendom kada su zbog smanjenja broja putnika ukinute određene linije i reducirani vozni redovi – ali nikako u dužem vremenskom periodu.”, rečeno je.

Iz Liste za Rijeku predložili su i neka rješenja za situaciju koja opterećuje građane i poslovanje Autotroleja:

“Predlažemo da se u prilog sanaciji postojećeg stanja u KD Autotroleju a u interesu vlasnika i korisnika usluga (građana) HITNO donesu sljedeća rješenja kako slijedi:

• Imenovanje sanacijskog upravitelja kojemu bi zadatak trebao izrada programa radi uspostave tehničkih i financijskih riješenja kao i rješenja ljudskih resursa, a koja rješenja bi za cilj trebala imati prevladavanje sadašnje vrlo složene situacije u društvu.
• Uključivanje članova svih političkih opcija u nadzorna tijela društva u cilju kontrole provedbe zacrtanih programa rješenja, zadanih rokova za iste kao i praćenje financijskih tokova.
• Raspisivanje koncesije ili javne nabave za kompanije koje mogu svojim resursima osigurati punjenje i opremanje skladišta rezervnih dijelova.
• Izrada projekta financijske uštede poslovanja društva, odvajanjem poslovanja gradskog i međugradskog prijevoza putnika.
• Stimulacija korištenja javnog prijevoza u odnosu na osobne automobile prilikom dolaska u centar grada
• Postupan prelazak na autobuse na struju”, zaključili su iz Liste za Rijeku.

Foto: Facebook

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari