VELIKO PRIZNANJE

“Šta to stavljaš u nos?” Reklama za JGL-ov sprej za nos dobila prestižnu, globalnu nagradu u svijetu marketinga

Šta to stavljaš u nos?, dobro poznata kampanja za Meralys sprej za nos koju rado pjevaju sve generacije i danas prepoznaje gotovo cijela Hrvatska, nastavlja svoj pobjednički niz!

Novo priznanje za ovaj izvorni brend riječkog JGL-a stiže iz Rima gdje je osvojena prestižna nagrada The Worldwide Marketing Award.

Prvo mjesto Meralys kampanji za najbolje marketinško ostvarenje i kreativnost na globalnom tržištu dodijeljeno je na europskoj konferenciji Nicholas Hall’s Consumer Healthcare (CHC), a nagrada se smatra jednom od najznačajnijih priznanja u industriji.

„Sreća, ponos, zadovoljstvo i puno pozitivnih emocija iznova nam je priuštio naš Meralys! I ne samo nama, dvjestotinjak međunarodnih stručnjaka na dodjeli, nakon prikazivanja spota nije krilo svoje impresije i ushićenje. Mnogi su nam prilazili i čestitali, vidno oduševljeni kampanjom s uvjerenjem da smo apsolutni pobjednici bez konkurencije“, prenosi Maša Margan Vunić, globalna brend menadžerica JGL-a za Meralys koja je okupljenima na svečanosti u Rimu predstavila put od kreiranja do lansiranja kampanje „Šta to stavljaš u nos?“.

U najprestižnijoj kategoriji The Worlwide Marketing Award uz JGL konkuriralo je još četiri ugledna finalista – Cooper Consumer Health (UK/Belgija), Haleon (SAD), Sanofi (Brazil) i Orion Pharma (Finska) čime je ova nagrada dobiva još veći značaj.

Da za JGL i njihovu viralnu Meralys kampanju uistinu nema granica svjedoči još jedno veliko priznanje –nedavno ulistavanje među 100 najučinkovitijih kampanja na svijetu.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari