VRIJEDNOST – 274 MILIJUNA KUNA! Potpisani ugovori za izgradnju pozadinskog lučkog terminala Škrljevo

Idi na originalni članak

Ugovoreni rok dovršetka gradnje je 14,5 mjeseci, a radovi obuhvaćaju izgradnju novih i rekonstrukciju i modernizaciju postojećih skladišta i nadstrešnica te izgradnju novih infrastrukturnih kapaciteta 

Oglas

Članovi Uprave Luke Rijeka potpisali su danas s izvođačima radova Ugovor o građenju lučkog pozadinskog skladišta Škrljevo u slobodnoj zoni Luke Rijeka-Škrljevo i Ugovor za usluge nadzora nad građenjem, prenose mrežne stranice Grada Rijeke.

Riječ je o investiciji vrijednoj čak 273,58 milijuna kuna, a radove će izvoditi Zajednica ponuditelja GP Krk d.d., Viadukt d.d. iz Zagreba i G.P.P Mikić d.o.o. iz Omišlja.

Svečanom potpisivanju u Grand hotelu Bonavia prisustvovali su ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Oleg Butković, gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel, primorsko-goranski župan Zlatko Komadina i gradonačelnik Grada Bakra Tomislav Klarić.

Prema riječima predsjednika Uprave Luke Rijeka Vedrana Devčića, investicijski projekt modernizacije i proširenja pozadinskog terminala Škrljevo pokrenut je radi povećanja lučkih kapaciteta za kontejnerski promet, uključujući kapacitete za sve prateće djelatnosti u manipulaciji kontejnera, od skladištenje praznih kontejnera, do punjenja i pražnjenja, održavanja kontejnera i dr., zatim za kapacitete za skladištenje generalnih i rasutih tereta.

Ugovor o građenju lučkog pozadinskog skladišta Škrljevo u slobodnoj zoni Luke Rijeka-Škrljevo u ime Luke Rijeka potpisali su predsjednik Uprave Vedran Devčić i članovi Uprave Linda Sciucca i Nenad Janjić te predstavnici izvođača radova Zajednice ponuditelja GP Krk d.d., tvrtke Viadukt d.d. iz Zagreba i G.P.P Mikić d.o.o. iz Omišlja.

Ugovor je vrijedan 273,58 milijuna kuna s PDV-om, a ugovoreni rok dovršetka gradnje je 14,5 mjeseci. Radovi obuhvaćaju rekonstrukciju i modernizaciju postojećih skladišta i nadstrešnica, izgradnju novih skladišta i nadstrešnica, rekonstrukciju i modernizaciju postojećih i izgradnju novih infrastrukturnih kapaciteta (prometnih i manipulativnih površina, industrijskih kolosijeka, energetske infrastrukture, trafostanice, vodovod i kanalizaciju i dr.).

Ugovor za usluge nadzora nad građenjem lučkog pozadinskog skladišta Škrljevo u slobodnoj zoni Luke Rijeka – Škrljevo potpisan je s tvrtkom Investinženjering d.o.o. iz Zagreba.

Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Oleg Butković uoči potpisivanja ugovora rekao je kako je ovo rezultat zajedničkog rada države, PGŽ-a i Grada Rijeke te svih suvlasnika u Luci Rijeka.

„Ovaj projekt će povećati i promet i kapacitete Luke Rijeka, što bih ja nazvao svjetlom na kraju tunela i tračak nade da se Luka Rijeka vraća na put slave i onoga što je nekad bila – najveća i najjača luka u ovom dijelu Europe i na sjevernom Jadranu“, rekao je ministar Butković.

Gradonačelnik Vojko Obersnel također je izrazio zadovoljstvo sklapanjem ovih ugovora naglašavajući da je svaka nova investicija koja se tiče Riječkog prometnog pravca nešto na čemu svoju strategiju razvoja ne bazira samo Grad Rijeka, nego i Primorsko-goranska županija, a velikim dijelom i Republika Hrvatska.

„Ova investicija od oko 300 milijuna kuna nesumnjivo jeste jedna od značajnijih investicija nakon do sada realiziranih ulaganja u terminal na Brajdici i terminal na Zagrebačkoj obali. Ne treba zaboraviti ni brojne investicije u cestovnu infrastrukturu kojih ne bi bilo da nije bilo i projekta Rijeka Gateway“, rekao je Obersnel, čestitajući Upravi Luke Rijeka na uspješno provedenoj dokapitalizaciji bez koje danas ne bi bilo ni ove velike investicije, izgradnje pozadinskog terminala Škrljevo, prenose mrežne stranice Grada Rijeke.

„Ova investicija je u skladu novim Prostornim planom i novom Strategijom razvoja u kojoj je jedna od glavnih odrednica razvoja Županije upravo logističko-prometna priča, s tim što je ovo samo jedan njezin segment. Očekujem da se puno hrabrije i puno brže krene u integraciju kompletnog prometnog pravca, i cesta i željezničkih pruga, kako bi njegovu konkurentnost doveli na tu razinu da promet roba ubrzanijim tempom postiže veće stope rasta”, rekao je župan Primorsko-goranske županije Zlatko Komadina.

Projektom Škrljevo pozadinski terminal razvit će se u cjelovitu operativnu podršku postojećem kontejnerskom terminalu Brajdica, budućem novom kontejnerskom terminalu na Zagrebačkoj obali i povećati kapacitete Luke Rijeka u prekrcaju generalnih i rasutih tereta.

Exit mobile version