Promocija Hrvatske kroz biciklističku utrku

ZAGREB (HINA) – Jedna od većih i skupljih sportsko-turističkih manifestacija u Hrvatskoj, etapna biciklistička utrka Tour of Croatia, održat će se na trasi od 900 kilometara duž jadranske obale, po Istri i većem dijelu unutrašnjosti zemlje od 22. do 26. travnja.

image
Etapa koju će pratiti brojni Riječani

Manifestaciju podržavaju državne institucije i lokalne zajednice, okupit će više od 500 sudionika iz 10-ak europskih zemalja i tisuće turista-pratitelja, a utrku će dnevno preko TV prijenosa Eurosporta, HRT-a i drugih TV kanala u 54 zemlje svijeta pratiti oko 15 milijuna gledatelja, najavljeno je u četvrtak na konferenciji za medije u Ministarstvu turizma.

 

Organizatori utrke i predstavnici glavnih partnera Hrvatske turističke zajednice (HTZ) i Ministarstva turizma te Ministarstva prirode i zaštite okoliša složili su se u ocjenama da je to izuzetno velika i važna stvar za promociju turističke ponude i prirodnih ljepota Hrvatske, ali i vrlo skupa te organizacijski i produkcijski zahtjevna manifestacija.

»Projekt se pripremao dvije godine, bilo je dosta prepreka koje smo svladali i riješili uz pomoć partnera, i sada možemo reći da će Hrvatska imati biciklističku utrku na razini sličnih u drugim zemljama, poput Francuske i Italije, a ukupni troškovi cijelog projekta su oko 11 milijuna kuna«, naveli su sportski i tehnički direktor utrke Vladimir Miholjević i marketinški direktor Ivan Črnjarić.

Najveću pojedinačnu financijsku podršku od 4 milijuna kuna (bruto) izdvojio je HTZ, koji je ujedno i glavni partner cijelog projekta. Direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić kazao je kako su i s Eurosportom napravili dobar ‘deal’ za tu utrku.

tour-de-croatia
Prekrasan logo utrke

 

»Eurosport će na oba svoja kanala izravno svaki dan oko sat i pol-dva izravno prenositi tu utrku uz istodobno emitiranje stotine spotova HTZ-a o Hrvatskoj i njenoj turističkoj ponudi, a kada se tome pridruže i brojni drugi TV kanali koji će preuzimati snimke, kao i brojni sportski i drugi novinari i turisti iz svijeta koji će doći u Hrvatsku zbog utrke jasno je koliko je to velika vrijednost za promociju Hrvatske«, naglasio je Ivičić.

Dodao je i da se time šalje jasna poruka u svijet da Hrvatska nije samo zemlja sunca i mora i za ljetni boravak nego i za ‘outdoor’ i druge aktivnosti i u drugim dijelovima godine i u gotovo svim njenim područjima jer će utrka obuhvatiti gotovo cijelu zemlju.

Ministar turizma Darko Lorencin također je istaknuo važnost tog projekta jer okuplja, kako je kazao »ono najdragocjenije i najljepše što Hrvatska ima odnosno prirodne ljepote i ambijent a koje su uz njezine vrhunske sportaše i kvalitetni turizam već prepoznati u svijetu, što je vidljivo i u ovogodišnjim turističkim rezultatima i porastima za prva tri mjeseca koji su bitno drugačiji nego prije«.

»S Tour de Croatia kreirali smo proizvod kojim ne samo jačamo predsezonu u hrvatskom turizmu nego i ostale sektore koji će u to biti uključeni, a vjerujemo da ćemo iduće godine imati i još jaču i profesionalniju razinu te utrke«, kazao je Loeencin.

Slično očekuje i ministar zaštite okoliša i prirode Mihael Zmajlović koji je naznačio da će nacionalni i parkovi prirode kroz koje će prolaziti utrka (Krka, Plitvice, Risnjak, Velebit, Učka i drugi) s ukupno oko milijun kuna sudjelovati u financijskoj konstrukciji jer to pridonosi i njihovoj promociji i posjećenosti.

»U parkovnu infrastrukturu u zadnje tri godine uloženo je više od 20 milijuna kuna i oni su sada više nego prije spremni za prihvat posjetitelja, a da bi ih kvalitetno promovirali i kroz novostvoreni brend ‘parkovi Hrvatske’ potrebne su i prihvatljive sportske manifestacije s biciklistima koji daju i doprinos održivosti«, rekao je Zmajlović.

 

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari
Views Views