Financijski izvještaj o financiranju promidžbe je pokazao da je Most u osvajanje svojih 19 mandata uložio nešto više od milijun kuna, Domoljubna koalicija je 59 mandata ‘platila’ 15 i po milijuna kuna, a HDSSB je za dva mandata potrošio milijun i 300 tisuća kuna
Državno izborno povjerenstvo u srijedu je produžilo rok u kojem mu sudionici izbora za Hrvatski sabor moraju dostaviti financijski izvještaj o financiranju promidžbe sa svim sastavnim dijelovima te rok u kojem taj izvještaj moraju javno objaviti.
Financijski izvještaj potrebno je dostaviti DIP-u najkasnije do 15. prosinca, a javno objaviti najkasnije do ponoći, 30. prosinca.
Do sada su to, između ostalih, već učinili Most, Domoljubna koalicija i HDSSB, a mi smo analizirali koliko su novca potrošili za svoje saborske mandate.
Možete voljeti ili ne voljeti Most, ali ako zbog ičega Most zaslužuje respekt onda je to sigurno omjer uloženih novaca i dobivenog rezultata.
Prema financijskom izvještaju za troškove predizborne promidžbe, njhova profitabilnost veća je od Facebooka.
U osvajanje svojih 19 mandata uložili su nešto više od milijun kuna, što znači da ih je jedan mandat stajao 62.000 kuna.
Za usporedbu, Domoljubna koalicija je za svojih 59 mandata uložila 15 i po milijuna kuna, dakle jedno mjesto u Saboru platili su 262 tisuće kuna.
Zasad najlošiji politički biznis su napravili u HDSSB-u, za svoja dva mandata potrošili su milijun i 300 tisuća kuna, dakle čak 650.000 kuna za jedno mejsto u Saboru.
SDP-ova koalicija Hrvatska raste također je predala svoje financijsko izvješće, ali ga još nisu javno objavili.
(Zoran Šprajc/Ines Lukić/Vijesti.hr)