FlixBus proslavio tri godine uspješnog rasta i razvoja u Hrvatskoj

˝Krenuli smo iz 4 hrvatska grada, sada smo broj 1 u međunarodnom prijevozu putnika u Hrvatskoj˝

Na konferenciji za medije, u društvu preko stotinjak uzvanika, FlixBus je još jednom potvrdio svoj status lidera u međunarodnom prijevozu putnika u Hrvatskoj.

Ovi zeleni autobusi ne predstavljaju samo prijevozno sredstvo od točke A do točke B, već brend iza kojeg stoji snažan poduzetnički duh koji se temelji prije svega na partnerstvu i modernim tehnologijama.

Više od 750.000 putnika u 2018. godini

Činjenice o snažnom rastu i razvoju dominirale su rođendanskom konferencijom ovog uspješnog poslovnog modela koji je stigao u Hrvatsku prije tri godine. Više od 750.000 zadovoljnih putnika samo u 2018. godini, potvrdilo je kako je visoko razvijena tehnološka potpora tradicionalnom prijevozu putnika bila itekako nužna, te samim time i dobro došla na hrvatskom tržištu. Tim stručnjaka koji je od tri zaposlena prerastao u tim s više od 50 zaposlenih u posljednje su tri godine gradili i razvijali ovaj proizvod.

˝U ove tri godine okupili smo tim mladih stručnjaka koji su svojim znanjem i iskustvom, zajedno s autobusnim partnerima učinili FlixBus brend prepoznatljivim u cijeloj Hrvatskoj, ali i regiji.˝ – izjavio je Ante Grbeša, direktor za FlixBus CEE South regiju. ˝Akumulirano znanje, iskustvo iz autobusne industrije, ali i iz drugih područja, ključno je za upravljanje i razvoj na tržištima jugoistočne Europe. ˝ – dodao je Ante.

U lipnju 2016. godine, FlixBus je krenuo iz četiri grada (Zagreb, Split, Osijek i Pula) s četiri regionalna partnera (Vincek d.o.o., Slavonija Bus d.o.o., Brioni d.o.o. te Prijevoz Knežević) iz svih dijelova Hrvatske te time potvrdio važnost suradnje s regionalnim autobusnim partnerima diljem Hrvatske.

U tri godine, broj partnera je narastao na ukupno 11 samo u Hrvatskoj, dok u cijeloj CEE South regiji koja uključuje i Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu te Srbiju FlixBus danas surađuje s ukupno 17 partnera.

˝FlixBus poslovni model zamišljen je ne samo kao udobnije i jednostavnije kretanje putnika već i kako bi podržao rast i razvoj regionalnih manjih i srednjih autobusnih poduzeća.˝ – izjavio je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE South regiju. ˝Tehnološka podrška koju smo ponudili našim partnerima, omogućila je snažan rast i samim partnerima, koji neprestano investiraju i obnavljaju vozni park, zapošljavaju nove vozače i brinu o sigurnosti naših putnika.˝ – dodao je Dean.

Povodom rođendana, FlixBus časti!

Karte za 1 kn, ograničen broj karata za najbrže,  mogu se kupiti 13.6.2019. od 17:00 do 20:00 sati, a vrijede za domaća i inozemna putovanja između 16.9.2019. i 15.10.2019. godine!

FlixBus čini Hrvatsku dostupnijom

FlixBus osim što omogućuje povoljno putovanje Europom, čini Hrvatsku dostupnijom te jače povezanijom. Zagreb, Split, Zadar, Rijeka i Pula vode kao najposjećenije FlixBus destinacije u Hrvatskoj, dok putnici iz Hrvatske najčešće posjećuju München, Budimpeštu, Ljubljanu, Beč i Veneciju.

Ivan Šarić i Ida Prester

Glavni razlozi putovanja su posjeta rodbini i prijateljima te praznici i kratka putovanja. FlixBusom uglavnom putuju studenti, mladi stručnjaci te mlade obitelji od kojih je čak 60% žena, a najviše je onih između 18 i 35 godina.

Putnicima na raspolaganju svi benefiti zelene FlixBus mreže

FlixBus zelena mreža autobusnih linija proteže se na 28 europskih zemalja te povezuje 2000 destinacija s 350.000 dnevnih linija.

Putujući Europom, FlixBus putnicima omogućen je besplatan Wi-Fi, utičnice, više prostora između sjedala, besplatna prtljaga te mogućnost promjene i otkaza rezervacije do 15 minuta prije polaska.

FlixBus aplikacija preuzima se potpuno besplatno te je dostupna i na hrvatskom jeziku. Osim jednostavne i brze kupovine karata, putem aplikacije šalju se obavijesti o promotivnim ponudama koje su dostupne isključivo za kupovinu karata putem aplikacije, dostupni su odgovori na najčešća pitanja, obavijesti o mogućim kašnjenjima autobusa zahvaljujući GPS live trackingu, navigacija do najbliže stanice te detaljne informacije o svakoj kupljenoj karti i QR kodu koji je zamjena za printanu kartu.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari