NOVO U AUTOTRANSU: Putnici uz poboljšanja u online prodaji brže i lakše do putne karte

Autotransov autobus na Kvarnerskoj rivijeri

Odlična vijest za sve one koji putuju autobusom, a karte kupuju putem Interneta – Autotrans grupa pustila je u funkciju poboljšani online booking sustav prodaje autobusnih karata

Riječ je o novom sustavu kojim se maksimalno pojednostavljuje proces online kupnje i ukida ispisivanje putnih karata čime je napravljen korak više u unapređenju korisničkog iskustva.

Iako je već i postojeći booking sustav omogućavao jednostavno pretraživanje i kupnju karte u samo 4 koraka, njegova najnovija verzija ima za cilj još bolje korisničko iskustvo. Ono najbitnije, što će zasigurno razveseliti mnoge putnike, je činjenica da se ukida ispisivanje karata čime je proces online kupnje maksimalno olakšan i prilagođen sve većem broju mobilnih korisnika. Kartu je dovoljno prilikom ulaska u autobus predočiti vozaču na zaslonu pametnog telefona ili tableta.

Poboljšanja i u dizajnu sučelja

Novost je također mogućnost kupnje povratne karte s fiksnim povratkom, što znači da nije potrebna naknadna rezervacija povratnog smjera, već se rezervacija sjedala kako za polazni tako i za povratni smjer vrši u trenutku kupnje karte, što do sada nije bio slučaj.

Uz navedeno, zahvaljujući poboljšanjima u samom dizajnu sučelja moguće je, u kratkom vremenu i na vrlo jednostavan način, pronaći sve relevantne informacije o vremenima polaska i dolaska, trajanju vožnje, GPS koordinatama polaznog i završnog stajališta, ruti putovanja, raspoloživosti sjedala kao i redovne i promotivne cijene karata.

No, online kupnja karata na www.autotrans.hr korisnicima donosi puno više od brzog i jednostavnog procesa kupnje. Ona predstavlja i vrlo konkretnu, financijsku uštedu jer su karte kupljene putem Internet stranice www.autotrans.hr ujedno i najjeftinije karte na tržištu.

Dodatno u prilog online kupnji kao najpovoljnijem kanalu prodaje govori činjenica da se kupnjom karte na ovaj način odobrava dodatnih 5% popusta.

Sve spomenuto doprinosi boljoj informiranosti putnika, efikasnijoj kupnji autobusnih karata, a u konačnici rezultirati će još boljim i kvalitetnijim korisničkim iskustvom što je ujedno i primarni cilj Autotrans grupe.

Među prvima ponudili online usluge

Prije nešto više od 3 godine, Autotrans grupa među prvim je autobusnim prijevoznicima svojim putnicima ponudila mogućnost kupnje karata putem Internet stranice www.autotrans.hr. Time je svojim korisnicima dala do znanja da prati njihove želje i potrebe, a nastavlja to činiti i dalje. Nedavno uvođenje novih funkcija u online booking sustav, najbolji je dokaz za to.
Od 2013. godine, kada su krenuli s online prodajom pa do danas, prihod od prodaje putem Interneta iz godine u godinu bilježi višestruko povećanje. Prateći taj trend rasta, u Autotransu nastavljaju unapređivati web stranice i razvoj online booking sustava.

„Tako će primjerice putnicima uskoro biti dostupna i iOS i Android aplikacija, a u pripremi su i drugi projekti u cilju što boljeg korisničkog iskustva. Autotrans grupa je hrvatska tvrtka sa dugogodišnjom tradicijom i iskustvom i jedan od od lidera u autobusnom prijevozu u našoj zemlji, u kojoj se svakodnevno osluškuju potrebe suvremenih putnika, te se poslovanje kontinuirano razvija i prilagođava sukladno njihovim zahtjevima.“, ističe Igor Krmpotić, član Uprave Autotrans grupe te dodaje kako je online ticketing u cijelosti razvijen vlastitim snagama na što su u Autotrans grupi posebno ponosni.

O Autotrans grupi

Autotrans grupa, koju čine prijevoznici Autotrans d.o.o., App Požega, Autoprijevoz Otočac, Autopromet Slunj, Dalmacija bus i u Njemačkoj Pan Alpen Adria, djeluje na tržištu gotovo 70 godina te održava više od 500 autobusnih linija u domaćem i međunarodnom prijevozu. Vozni park s više od 480 autobusa, 20 autobusnih kolodvora i terminala, te mreža od 80 prodajnih mjesta čine Autotrans grupu jednim od najvećih prijevozničkih sustava u Hrvatskoj i na području istočne Europe. Autotrans grupa jedini je prijevoznički sustav iz Hrvatske uključen u međunarodnu asocijaciju prijevoznika Eurolines.

„Sigurnost, kvaliteta i udobnost autobusa, kontinuirana komunikacija s putnicima i digitalizacija prodaje karata te odlična vrijednost za novac osnova su postojanosti brenda“, ističu iz te tvrtke uz dodatak kao su sve navedene napore prepoznali i hrvatski potrošači te su, prema rezultatima najnovijeg Best Buy Award istraživanja u Hrvatskoj, proglasili Autotrans najboljim međunarodnim autobusnim prijevoznikom kada je riječ o omjeru cijene i kvalitete.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari