Iz prozvanog trgovačkog lanca poručuju kako se plakat odnosi na proširenje asortimana azijskim proizvodima
Domovinski pokret prijavio je trgovački lanac Kaufland Državnom inspektoratu zbog plakata na hindiju i filipinskom jeziku koji su postavljeni na više lokacija u Zagrebu. O toj temi predsjednik Kluba zastupnika DP-a Ivica Kukavica danas je održao konferenciju za medije.
Na plakatima se nalazi poruka “Dom je bliže nego što misliš”, uz hrvatski prijevod. Radi se o promociji kataloga koji uključuje proizvode iz Indije i s Filipina. Iz Kauflanda su poručili da plakati promoviraju proširenje ponude azijskim proizvodima.
Reporterka RTL-a Danas Ivana Ivanda Rožić razgovarala je o ovom slučaju s glavnim državnim inspektorom Andrijom Mikulićem.
“Zakon o zaštiti potrošača ne sadrži članak koji bi zabranjivao trgovcu da oglas postavi na više jezika. Bitno je jedino da ne dovodi potrošača u zabludu. Sada, dok smo na terenu, ne mogu prejudicirati, ali kada se vratimo u ured, pregledat ćemo prijavu ako je zaprimljena, kao što radimo i sa svim drugima. Ako bude u našoj nadležnosti, postupit ćemo”, rekao je Mikulić. Na pitanje je li riječ o problematičnom slučaju odgovorio je:
“Vidjet ćemo, da ne prejudiciramo unaprijed”, prenosi Danas.hr.







