Na Konferenciji će biti riječi o tome kako motivirati djecu za stjecanje novih znanja
U petak 2. veljače na Učiteljskom fakultetu u Rijeci s početkom u 10 sati održat će se konferencija ‘Formativno praćenje – prilika, a ne iluzija’ u organizaciji Pučkog otvorenog učilišta Korak po korak, a u partnerstvu s Učiteljskim fakultetom Sveučilišta u Rijeci te uz pokroviteljstvo Grada Rijeke.
Na Konferenciji će biti riječi o tome kako motivirati djecu za stjecanje novih znanja. Naime, kako navode organizatori, većina učitelja, ali i roditelja, složit će se da djeca danas uče za ocjenu, a ne radi znanja. Isto je i s roditeljima. Njihova je pažnja, nakon polaska djeteta u školu, često zaokupljena upravo ocjenama.
Konferencija ‘Formativno praćenje – prilika, a ne iluzija’ odvija se kao završni događaj jednogodišnjeg pilot programa uvođenja formativnog praćenja u šest osnovnih škola u Republici Hrvatskoj. Na njoj će učitelji i stručni suradnici, koji su sudjelovali u programu, predstaviti rezultate implementacije strategija formativnog praćenja u vlastitoj praksi.
Također, kroz plenarna predavanja i panel diskusije, na kojima će sudjelovati vodeći stručnjaci u spomenutom području, bit će predstavljen koncept formativnog praćenja i procjenjivanja.
Uvođenje formativnog praćenja ili praćenja za učenje, planira se inače u kurikularnoj reformi kroz implementaciju ‘Okvira za vrednovanje procesa i ishoda učenja u osnovnoškolskome i srednjoškolskome odgoju i obrazovanju’.
Ovaj će događaj okupiti oko 160 učitelja, stručnih suradnika i ravnatelja osnovnih škola, sveučilišnih profesora, predstavnika Agencije za odgoj i obrazovanje, studenata i ostalih zainteresiranih za inovativne teme i kvalitetne prakse u području odgoja i obrazovanja.