Više čitatelja javilo nam se jutros s informacijom kako u trajektnoj luci Valbiska ne mogu kupiti karte za trajekt
Već iza 5 sati ujutro počela se stvarati gužva putnika u trajektnoj luci Valbiska a nervoza se samo pojačavala kada su putnici odnosno vozači motornih vozila shvatili da je prodajno mjesto zatvoreno i da ne mogu kupiti karte za trajekt.
Polazak trajekta je kasnio, a kako se djelatnica na prodajnom mjestu nije pojavljivala, pronađeno je alternativno rješenje – kapetan trajekta obavijestio je vozače kako može ukrcati vozila na trajekt pod uvjetom da voznu kartu plate po dolasku u luku Merag.
Dvadesetak vozača pristalo je na takvu mogućnost i ukrcalo se na trajekt.
O cijeloj ovoj za putnike neugodnoj situaciji upitali smo i odgovorne u Jadroliniji odnosno press službu brodarske tvrtke, iz koje nam je vrlo brzo stigao odgovor kojeg prenosimo u cijelosti:
“Na prodajnom mjestu Valbiska rano je jutros osigurana zamjena radi iznenadnog zdrastvenog stanja djelatnice Jadrolinije, a u roku od 45 minuta.
Kako bi maksimalno izašli u susret našim putnicima, 20-ak osobnih vozila ukrcano je pod uvjetom uvođenja u brodski dnevnik i kupnje karte u pristaništu Merag, što su putnici i napravili.”, priopćili su iz Jadrolinije.