POSKUPIO I DO 40 POSTO

Istraživanja pokazuju: Potrošači mijenjaju navike zbog inflacije – pa čak i vrstu toaletnog papira

Ilustracija

Najviše je čini se porasla cijena Violeta Premium troslojnog papira 150 listića koji je u DM-u donedavno koštao 22,90 kuna, a sada iznosi 31,90 kuna

Početkom travnja najavljeno je poskupljenje higijenske papirne konfekcije, najtočnije rečeno, toalet papira, a kako rastu cijene i drugih proizvoda, potrošači biraju jeftinije verzije ili pak diskontne marke.

Kako prenosi Jutarnji list, potrošačke ankete i u Europi i SAD-u sugeriraju da potrošači zaista mijenjaju navike. Smanjuju se izdaci za restorane i dostavu hrane, mjesečne pretplate, a prelazi se i na diskontne marke proizvoda, radije nego na one na koje su se već navikli, inače nešto skuplje.

Najave pokazuju i kako Europljani razmišljaju i odustajanju od rekreacije i kulture, a rezali bi i trošak goriva te kao i Amerikanci, odustali od ljetovanja.

Jutarnji list govori kako je za očekivati da će Hrvati razmišljati isto, a postavlja se i pitanje hoće li jedan od rezova uključivati i prelazak na jeftinije verzije toalet papira koji, kako su otkrili, poskupio i to za čak 40 posto.

Najviše je čini se porasla cijena Violeta Premium troslojnog papira 150 listića koji je u DM-u donedavno koštao 22,90 kuna, a sada iznosi 31,90 kuna.

U Konzumu je pak Violeta premium troslojni s 27,99 kuna poskupio za 18 posto pa košta 32,99 kuna. Također, Zewa deluxe breskva od 10 rola s 29,99 poskupjela je na 31,99 kuna dok je recimo u Tommy trgovinama, 16 rola troslojnog papira Domax u prosincu koštalo 24,90 kuna, a sada za njega treba dati 28,99 kuna, prenose RTL Vijesti.

Iz naše mreže
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite na Whatsapp, Viber, MMS 097 64 65 419 ili na mail vijesti@riportal.hr ili putem Facebooka i podijeliti ćemo ju sa tisućama naših čitatelja.
Komentari