Od 1. kolovoza operator je obvezan pribaviti i privolu korisnika nakon sklapanja ugovora telefonskim putem
S prvim danom kolovoza počeo se primjenjivati dio odredbi iz Pravilnika o izmjenama i dopunama Pravilnika o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga, kojim se podrobnije uređuje tržište elektroničkih komunikacijskih usluga.
Prema odredbama iz pravilnika, korisnik koji pristane na ponudu putem telefona o ugovorenoj usluzi, mora dobiti obavijest o sklopljenom ugovoru na trajnom mediju (pošta, SMS e-mail), sukladno posebnom zakonu kojim je uređena zaštita potrošača, priopćio je HAKOM.
Propisano je i da korisnik mora dati potvrdu svoje suglasnosti nakon primitka pisane obavijesti kako bi pretplatnički ugovor bio sklopljen kao i načini na koje korisnik može dati tu potvrdu (poštom, SMS-om, e-mai ili plaćanjem prvog računa).
Izmjenama je također propisano da korisnik može, ne navodeći razloge, raskinuti ugovor u roku od 14 dana od dana kada je dao potvrdu svoje suglasnosti, odnosno u roku od godine dana sukladno posebnom zakonu kojim je uređena zaštita potrošača, ukoliko pisanu obavijest nije zaprimio.
Operator je obvezan uređaj koji se dostavlja uz sklapanje ugovora, dostaviti isključivo na kućnu adresu korisnika koji je ugovorio uslugu ili na vlastito prodajno mjesto operatora, odnosno adresu sjedišta, podružnice ili poslovnice za korisnika koji je pravna osoba. Obavijest koja se šalje uz uređaj mora biti dostavljena fizički odvojeno od ambalaže u kojoj se dostavlja uređaj ili na vidljivom mjestu na ambalaži.
Vijesti.hr